Soc Encounter design off grid

C

ch1pz

Guest
Hei, kun suoritan DRC minun design kohtaavat joko Tanner L-Muokkaa tai Virtuoso pääsen pois verkkoon virheitä. LEF Käytän on peräisin valimo ja tarkennetaan valmistus verkkoon 0,005. (Tämä käyttää TSMC 0,35 U prosessi) otan L-Muokkaa käyttäen 0,005 grid samoin, mutta se silti tuonti design pois verkkoon. Onko jotain olen puuttuu Encounter, joka aiheuttaa tätä off grid ongelma? Kun en Varmista Geometry sisällä Encounter se havaitsee virheitä ei myöskään. Kiitos avustasi.

Oletko käyttänyt samaa TSMC 0.35μ tekniikkaa setup Tanner työkaluja? Sinun setup Tanner työkalu asianmukainen teknologia tiedostot ensin ja sitten tuoda design ja tehdä DRC. Jos et setup työkalu teknologia, se ladataan oletuksena teknologiaa, joka saattaa olla 1.2μ tai 0.6μ. Tämä saattaa olla syy teidän grid virhe. Kun lataat 0.35μ teknologia tiedosto, grid saa säätää automaattisesti. Thats mitä olen noudatettava käytettäessä Tanner eri teknologioilla.

Minulla Tanner perustettu TSMC 0,35 u Tech Setup ennen tuon GDS tiedosto. Ruudukko, jota käytetään Tech Setup on 0,025 taas Encounter n tech tiedosto käyttää 0.005. Olen yrittänyt Tanner sekä verkkoon asetelmia kun yrittää testata syy tämän pois verkon kysymys. Jos Tannerin ruudukko on 0.025u voit Kohdista Manufactering Grid toiminto, joka ei korjaa näitä virheitä, mutta Kongon demokraattinen tasavalta on edelleen hyvin vähäisiä virheitä. (Ex: M1 etäisyys tulisi 0.45u, mutta suunnittelussa on 0.446u.) Jos Tannerin ruudukko on 0.005u et voi ruudukkoon ja Kongon demokraattisen tasavallan rikkomukset ovat läsnä. Puhuin joku Cadence ja he sanoivat että voi olla pyöristämisestä kysymys jonkinlaisia. Kiitos vastauksesta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back