Soittajan numero käyttäen AVR MCU

B

benag6

Guest
Hei,

Olin tekemässä pieni mini soittajan id hankkeen avulla AVR2313 MCU Cm8870.Ongelmana on, että puhelin nos., Näyttöön ei ole oikeassa järjestyksessä ja myös se näkyy vain 4 numeroa.

Oma olettamus siitä, että ongelma on keskeyttää ongelma.Mutta miten lisätä viive joka keskeyttää välillä numerot.

hi benag6,
Olen myös valmis tekemään samanlaisen hankkeen Voisitteko antaa minulle lähde koodit 2313.

Jos olet täysi-koodi C tai edustajakokouksen sitten jos ei ole vaikea lisätä viiveen kaikkialla, missä luulet sitä tarvitsevat.
Jos sinulla on vain heksadesimaalikoodin sitten vain ajatella mitä voi tehdä on yrittää purkuselostus koodi ja sitten yrittää muuttaa sitä ..

Soittajan numero käyttäen AVR mcu,

Sen helppo tehdä tämän hankkeen avulla DTMF havaitsemista.U saada soittajan id DTMF-signaalien ensimmäisen puhelun itse.

Kuten olen tehnyt tämän hankkeen käyttämällä muita valvojalle.

Hi mitesh,

Voisitteko antaa minulle koko hankkeen yksityiskohtia.

Kiitos

Tässä on kokoonpano koodaavia avr callerid.

Piiri on varsin yksinkertainen.

1). Liitä ohjauskomitean tuotos pin on cm8870 mitään I / O-pin tai int0 nastainen ja 2313, että keskeytän peräkkäisten saapuvan puhelun numerot.
2.) 4 bittinen dekoodata sävy tuotoksen cm8870 otetaan rekisteröidyn numerot joka keskeyttää.
Siten jokainen numero on rekisteröity yksittäisten intrpt.

Koodausstandardien sisältää LCD samoin.Yritä tunnistaa LCD nastainen yhteydessä myös.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back