solmu "w_44_71 #" Magic layout-työkalu

0

020170

Guest
Käytin maigc layout työkalun suunnitella "P & N mos invertterin". viime yönä uutetaan invertteri layout osaksi mausteen malli.
a.jpg
_____________________________________________________ * SPICE3 tiedosto luotu inverter2.ext - tekniikka: scmos M0 a_63_30 # a_59_49 # a_53_72 # Vdd pfet w = 8U l = 1U + ad = 0p PD = 0u kuin = 0p ps = 0u M1 a_63_30 # a_59_49 # a_52_30 # GND nfet w = 4U l = 1U + ad = 0p PD = 0u kuin = 0p ps = 0u C0 a_52_30 # GND 7.1fF C1 a_63_30 # GND 7,2 FF C2 a_53_72 # GND 11.0fF C3 a_59_49 # GND 5.3fF C4 w_44_71 # GND 34.9fF ** FLOATING en ymmärtänyt mitä teki C4 tarkoita. solmu C4, "w_44_71 #", ei ole kytketty mitään. jossa voin yhdistää sen kanssa? ja mitä se tarkoittaa? Sitä paitsi, en ymmärtänyt "** kelluva", vaikka se ei ole tärkeää, minusta tuntuu tietämättä sitä. Minä arvostan jos autat minua ps. kelluva kondensaattori vain tapahtui, kun asetan lambda = 0.5. mutta miksi? Magic työkalu on niin opetusohjelma työkalu niin että en voi käyttää vähintään lambda size = 0,5, taika on kielletty alarajoilla lambda-arvo yli 0.5

En todellakaan ymmärrä, miksi työkalu kutsuu kondensaattori kuin kelluva, kun se on osoittanut kaksi solmua varten kondensaattori w_44_71 # ja GND. No, kelluva tarkoittaa, että yksi terminaalien jokin laite ei ole kytketty mihinkään. Voi olla että on syy miksi koneesi on kytketty se oletuksena GND net.

Miksi dont u liittää taika asettelun muodossa kuvan .. se voi todella auttaa. Viime aikoina olen ollut paljon näitä ongelmia, niin voisin auttaa sinua. srivats

Hei, 020170 Vaikka en voi vastata kysymykseesi, en haved selville joku mistake.The diffuusio yhteyttä on aktiivisessa alueella, eikö? Se dosn't järkeä minun silmissäni. Regards flyankh [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 26 minuuttia: [/color] [/size] Nyt Taisin löytää kohta: Oliko Nwell kytketty VDD liian? Luulen et ole, niin Nwell on kelluva ..... Nyt Arvaatko mitä C4 on ja missä on liukuluku? On erittäin tärkeää, man.The MOSFET on 4 pin laite, olet anna sen takaisin-gate kelluva. Regards flyankh [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 5 minuuttia: [/color] [/size] Ja toinen kohta: Oletko nähnyt GND-GND cap? Itse asiassa se kertoo, että GND ole kytketty Psub, ja Psub on todella (tai fyysinen) GND, joten N-tyypin MOSFET selän-portti on kelluva liian:) Terveisin flyankh

kiitos, flyankh mutta Kunpa joku kertoa minulle yksityiskohtaisesti noin kelluva korkki otan odottaa, että joku vastata kysymykseeni viikolla. Jos ei, minä suosittelen sinulle.

Hei, 020170 Se ei matter.I usko vastaukseni voi luottaa ja on clearly.If sinulla on kysyttävää, voit kirjoittaa sen out.Let meitä keskustella siitä, OK? Aika on rahaa, mies:) Terveisin flyankh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back