Sonnet kysymys

F

flyhigh

Guest
Hei,

Käytän Sonnet minun EM simulaatioita.Minun on simuloida epäsymmetrinen yhtenäinen kytketty linjat ja käyttää tuloksia joidenkin laskelmien mieluiten käsin.

Käytin 1 ja 1 sataman määritelmä minun C-näppäintä ja 1 ja -1 sataman määritelmä Pi-tilassa.Propagation vakiot olisi seuraa tuloksista immediatly.Ihmettelen, miten saada C ja Pi-tilassa ominainen impedanssit alkaen EM simulaatioita (olisi 4 niistä, 3 ovat riippumattomia, Saan 2 minun menetelmän simulointi-portti definitios).

Lisäksi nämä eivät riitä kuvaamaan epäsymmetrisesti kytkettyjä linjat, jännite suhde Rc tai IPC (ainakin yksi) on tarpeen, jotta voidaan palauttaa Z tai Y-matriisi.Miten saada tämän lomakkeen EM simulatons?

Ajattelen simuloida 0 pituuden mukaisesti (viite-kalibrointi konetta työmarkkinaosapuolten ruutuun kokouksen samaan kohtaan) tai quarterwavelength, saat Z tai Y-matriisi siitä Sonnet suoraan ja työn nämä parametrit pois matriisit ja tunnettu teoreettinen ilmaisuja.

Tarvitsen näitä tietoja Ensimmäinen asia on tarkistaa joitakin teoreettisia tuloksia, kun joitakin yhteyksiä tämän 4 sataman tehdään.

flyhigh

Hi Flyhigh - epäsymmetrisiä sidottu radoilla, tasainen ja pariton tiloissa ei ole.Tämä johtuu siitä käytetään myös ( 1, 1) ja Odd ( 1, -1) excitations eivät tuota PMC (Perfect Magnetic Conductor) tai PEC (Perfect Electric Conductor) seinät.Päätellen siitä, miten muotoilet kysymyksesi, mielestäni olette jo tietoisia tästä, mainitsen täällä hyödyksi muille.

Epäsymmetrisiä radoilla, on olemassa useita tapoja tarkastella liikennemuotoihin.Sikäli kuin tiedän, ei ole tavallinen missään kehysten kuvaamaan epäsymmetrinen kytketty linjalla sen tiloissa.

Niinpä, ehkä paras tapa olisi, samanlainen kuin mitä ehdotatte, de-upottaa pituus linja, ei nollaa pituutta, mutta yksi solu pitkään.Vuonna Sonnet Data Viewer (alkaen xgeom do Project-> Näytä Response-> Lisää kuvio), voit käyttää lähtö-> N Coupled Line mallin tuotannon R, L, C ja G matriiseja oman lyhyen siiman pituus .Sinun pitäisi pystyä laskemaan haluamasi tiedot tästä.Jos ei, voit myös tuotannon Y ja Z parametreja samasta Output-valikosta.

Jos linja (ennen de-embedding) on liian lyhyt, sinun tulos ei ehkä ole hyvä.Varmista, että sinulla on OK, toista voit analysoida eri pituisia linjaa, mutta de-embedded yhden solun pitkä.Sinun pitäisi saada pääosin sama vastaus.Koska sääntö-peukalo, ennen de-embedding teidän linja pitäisi olla pidempi kuin noin kahden substraatin paksuus tai viivoja.

Kysymykset, kuten tässä on myös mukava nähdä Sonnet foorumi, www.sonnetsoftware.com, klikkaa oikealla puolella "foorumi".

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back