SPI-liitäntä!

A

ashish Sharma

Guest
Hyvä aluksella kaverit,
itse olen rajapinnat minun mcu (atmega32l) kanssa ASIC ja samaa piiriä Olen käyttäen SPI bussilinjat minun isp (järjestelmän ohjelmointi) ...

Nyt tilanne on se, että kun yritän ohjelma minun mcu (erittäin ulkoinen tavoite aluksella käyttäen stk500) kanssa ASIC läsnä samassa siru se
doesnt tulla ohjelmakauden tilassa kuitenkin jos ASIC ei sitten voin ohjelmoida minun mcu

Voisitteko kertoa minulle ratkaisu siitä, miten ohjelman ASIC: n johtokunnan koska ilman ASIC minun koko piiri olisi mitään mutta piimetallin lika

Huomaa: minun lukita bittinen asetukset ovat maksulaiminlyönnin joka ole lukittuvalla muisti, boot ja soveltamiseen ja minun sulake asetukset ovat oletusarvon mukaan sisäinen 1 MHz oskillaattoria kellon (kuten stk500 hallitus voi jopa 3,6 MHz sisäinen heilahtelut)

odottaa vastaustanne niin Olen hämmästynyt!

Terveisin
Ashish

Liitä ASIC tuotos satamien kautta vastukset ja ISP-liitin nastat suoraan avr32l panoksia.

Kaikki SPI orjia (kuten oma ASIC) on sammuttaa niiden tuotoksista (to Z-tila), kun orja valitse merkki (SS) = 1.Vuonna RESET tilassa kaikki nastat on ATMega määritetty panoksina.Joten sinun täytyy laittaa leuanveto vastus annetun SS nastaisesta sammuttaa ASIC, joten sen tuotanto ei puutu ohjelmointi tietoja.

hei
i dont nähneet teidän kaavamaisen mutta ehdotan u tarkistaaksesi reset nastainen.
u liittää 2k2 rekisteriin ja 0.1uf cap nollata pin?
jos se on ok sitten nähdä tilauksesi reset nastainen kun mega32 pyrkivät
vuonna prog mode.it pitäisi mennä low.then tarkistaa aseman miso ja mosi nastainen.
sitten yrittää pullup on isp nastainen.

Kiitos pojat,,, i ratkaista minun ongelmani oma ja se on ratkaistu sijoittamalla kaksi 10k vastukset vuonna tien MOSI ja MISO ja ASIC-ja isp nastat ... jotta vältetään ajaa väite ... mukana näissä nastat liität mcu,,, ASIC,,, ja isp suoraan ....mutta sen jälkeen, kun se esiintyy sitten löysin että Artem sanoi lähes sama .... joten olen painamalla auttaneet minua painiketta häntä ... kiitos teille kaikille liian teidän vastauksia ...

10k voi olla liian paljon, voi olla ongelmia suurilla nopeuksilla, 2K on parempi

Haluaisin suositella näitä artikkeleita Atmel:
AVR040: EMC Design Considerations
http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc1619.pdf
AVR042: AVR Hardware Design Considerations
http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc2521.pdf

Onnea

Umup, hakutermille, minun on kerrottava teille, että olen käyttänyt neulepusero asettaa 10k vastus vuonna sovi kun isp ohjelmointi on meneillään varten mcu ...siten, että ASIC on eristetty täysin ja näin ollen 10 k olisi plus kohta kuin negatiivinen ja sen jälkeen ohjelmointi, joka
on osana tavanomaista operaation neulepusero voitaisiin poistaa niin kuin SPI linjat couldnt
ks. resistenssimerkkigeenejä välillä ASIC-ja mcu .. ..

ja Artem kiitos viittaavat näitä artikkeleita ... mutta minulla on jo niitä .....

Ei ole mitään erityisiä kirjoja noin SPI, kaikki saatavilla olevat tiedot mikro tekninen vuonna SPI osa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back