SSRAM ja SDRAM

A

amjal422

Guest
Voivatko jotkut elin ehdottaa minulle kirjallisuutta noin SSRAM ja SDRAM-muistia, niiden soveltamista FPGA suunnittelu-ja DSP-piirit

1 - Synkroninen Static Random Access Memory
2 - synkroninen Dynamic Random Access Memory

Rekisteröidy Arrey.on kuusi yleistä pupose rekistereitä Ram
1.A on accumolator
2.Flag Rekisteröidy
tarkoittaa: D7 S
D6 Z
D5
D4 AC
D3
D2 P
D1
D0 CY -------- Kuljetettava LIPPU

Kuljetettava: Tämä lippu on valittu, kun alu suorituskyky käyttöä kanssa arry tai lainaa voltin

PERRITY: Tämä lippu on asetettu, kun olemme jopa perrity että commulator

AC: Ylimääräiset kuljettaa tämä lippu on asetettu aina kun on arry kolmannen ja neljännen bit.Sitä käytetään pääasiassa BCD opertion.

Z: Zero lippu On se aina, kun minkä tahansa arthmetic toiminnan sero

S: Kirjaudu lippu On se on osoittaa, eli meillä on negatiivinen luku, muuten se on ei.1-neg

on Synkroninen Static Random Access Memory
sama kuin ZBT?Jos näin on, sillä on monia hakemuksen verkon laitteet.Alsp monet hakemus huomata ja viite malli on saatavana sekä Xilinx ja @ ltera verkkosivuilla.

Sama on myös SDRAM-muistia,

www.micron.com
www.issi.com
www.cypress.com
www. @ ltera.com
www.xilinx.com

ja katsoa ajatuksen
app. toteaa pääluokat

Aion kuitenkin olla kiitollisia, jos joku voi lähettää joitakin asiakirjan osalta SSRAM ja SDRAM-muistia.Se on ongelma minulle saada kaikki tarvittavat asiakirjat

Katso CY7C1470 on Cypress verkkosivuilla SSRAM,
ja MT48LC16M16 on Micron varten SDRAM

Mitä exactlly sinun ongelmasi?Et voi saada verkkosivuilla että myyjät?

Ole hyvä ja neuvoo

Ensinnäkin, minulla on rajoitettu pääsy Internetiin,
Toiseksi useimmiten näiden verkkosivujen korostaa lähinnä oman tuotteen sijaan terchnology.Olen kiinnostunut mistään oppikirjasta tietämättä.

tekniikka menee soo nopeasti, kirjallisesti julkaisemalla kirjoja on aina hitaampaa ....

kyllä olet oikeassa yritykset näyttää kaikki esimerkit perustuvat olemassa, mutta jos tarkastellaan muutaman webbisivuilta näet kuinka paljon yhteisiä juttuja välillä esimerkiksi SDRAM olet wan't
ks. ero Micron ISSI, Elpida ..

Voitko saada inet teidän paikalliseen kirjastoon?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back