stabiilisuusanalyysi kanssa askelvaste ja AC silmukka analyysi

C

chang830

Guest
Hei, olen tekemässä stabilty analyysi. Vaihe analyysi osoitti, että ciruit ei ole vakaa, sillä löysimme sen noin soi jopa värähtely. Mutta AC silmukka analyysi osoitti, että vaihevara riittää. Olin hämmentynyt siitä. Kukaan ei ole koskaan kohdannut samanlaisia asioita? Kiitos

Jos käytät poljento järjestelmä, digiboksin avulla voidaan selvittää. Ehkä vastaus on siellä.

AC analyysin tekee ratkaisun vain noin dc toimintapisteessä. Aikana suuri signaali ohimenevä piiri parametreja muutetaan ja se on luultavasti jossain vaiheessa vakautta condiition eivät ymmärrä. AC analyysi palvelee vain kääntyä piirin parametrit täyttävät vakavuus. Ja ohimeneviä analyysi tarkastamisessa, koska se on oikein. Jos u on [pitkä vaimennettua] heilahdukset se tarkoittaa että ur piiri ei ole vakaa tai lähelle tätä.

Hei, minulle, en ole koskaan nähdä poikkeuksena tästä Bode digram teoriaa niin kauan kuin värähtely alkaa pienen merkin alueella. Mitä tarvitaan täällä lähempänä ja huolellisen tutkimisen solmu on solmu, mitä todella tapahtuu piirissä lähellä värähtely taajuuden. yksi tapa tehdä ehkä, yrittää avata silmukka, pistä pieni sinikäyrä klo heilahduskulmalla. freq. katso, ei lopputulos jännite saa täydennetty ja sen vaihe / aaltomuodon ...

Virheen tein ennen oli päädyin sim kun avoimen silmukan vaihevara> 60, mutta kun lähellä piirin asiat muuttuivat ja lastaus suojus on poistettu.

Ja haluan tietää, miten analysoida vakautta silmukka? miten rikkoa sitä tehdä simulaatio? thx!

Moi, olen sitä mieltä, että voisi olla jokin virhe kun ur rikkovia silmukka stabiilisuusanalyysi. Voiko u post ur olo tiedosto, jossa ur Näin .. sitten luultavasti minä voi auttaa u. Ur tasajännitetoimintapistettä piirin ei pitäisi muuttaa, kun ur tehdä AC analyysin. mitä ru teette tämän??

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back