Stepper moottori ja kuormitus

E

Element7k

Guest
Dear all,

Olen yrittänyt käyttää Stepper moottori kuljettaa kuorma.(Esim. kuljetin vyö) Olen kiinnostunut löytämään, paljonko vääntömomenttia tarvitaan minun Stepper moottori jos olen esittänyt kuormitus noin 3 kg ja converyer vyö ja mahdollistaa pyörän moottorin siirtää sen noin 2m pois sen lähtökohta.(mikä tahansa formulars?) Tämä käyttöturvallisuustiedote minun Stepper moottori todetaan vääntömomentti saatavilla 300gm/cm on max syke 700 pps.Onko anyway, onko moottori kääntyy, kun kuorma on päällä?

Kiitos.

Rgds,
E7k

vääntömomentti valikoima on mekaaninen työkalu käyttää, mitä olet yrittänyt, mutta sen sellaista kallista.Minulla on idea mielessä voi olla se aikaansaada.

Kiinnitä käsivarren kanssa kuljettimelle telalla tai väkipyörä.Katso kuva.

Ensinnäkin laittaa 3kg kuormitus liukuhihnalta.Kuin lisätä painoja alkaen muutaman gramman kunnes käsi on kytketty.Se on teidän kynnys vääntömomentti aloittaa kiertoa.ja se on suurin vääntömomentti tarvita.

Käytä suhteessa
Vääntömomentti (T) = (F) x Etäisyys (r).
Ja yksikkö sinua "ve lähetetty on gm-cm ei gm / cm

Try it!
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Sen lisäksi, miten vääntömomentit lasketaan (a lukion fysiikan oppikirja tietää, wikipedia liian), sinun pitäisi vain olettaa, että pieni Stepper moottori ilman vaihteella (se on 300 korjauksiin kuin 300 g / cm, mutta pieni moottori anyway ) ei voi ajaa sinun apparature.Mutta sinun pitäisi suorittaa ehdotettu mittaus katso itseäsi.

U on tarkasteltava väkipyörä kitka & hihnakuljettimella jännitteitä sekä

hameeds01 wrote:

U on tarkasteltava väkipyörä kitka & hihnakuljettimella jännitteitä sekä

Element7k wrote:

Dear all,Olen yrittänyt käyttää Stepper moottori kuljettaa kuorma.
(Esim. kuljetin vyö) Olen kiinnostunut löytämään, paljonko vääntömomenttia tarvitaan minun Stepper moottori jos olen esittänyt kuormitus noin 3 kg ja converyer vyö ja mahdollistaa pyörän moottorin siirtää sen noin 2m pois sen lähtökohta.
(mikä tahansa formulars?) Tämä käyttöturvallisuustiedote minun Stepper moottori todetaan vääntömomentti saatavilla 300gm/cm on max syke 700 pps.
Onko anyway, onko moottori kääntyy, kun kuorma on päällä?Kiitos.Rgds,

E7k

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back