Storaging tiedot HDD

M

macakolo

Guest
Raekuurot,

Minulla on kysymys, johon liittyvät perustiedot käsite, jota en tunne, haluan hakea neuvoja:

1.Olen kehittämässä ratkaisua, jotka on tallentaa suuria määriä digitaalisia ääni tietojen muuttaminen HDD kautta FPGA, ja me dont halua käyttää OS-järjestelmä.Tässä tapauksessa, miten arkiston tietojen on oltava, jos haluamme hakea tietoja HDD: ltä?
2.Koska ei ole OS-järjestelmän sisällä, miten voivat hallita kaikkia niitä tietoja (tiedostoja) sisällä tallennustilaa?

Kiitos,

Meillä on 2 vaihtoehtoa PATA HDD-ja SATA-kiintolevy

1. PATA

4 tämän mielestäni samanaikaisesti liittymän tarvitaan FPGA, n sieltä voimme liittää kiintolevylle.
Nyt, miten ottaa video dataas panos?että prosessori tai ohjain on tarpeen, kerro minulle, kuinka ur ottaen ur video tietoja??
Morover tiedostojärjestelmä on tarpeen siksi, että u voi tarkastella ur video-tietojen kuten tiedoston ur HDD, että tiedostojärjestelmä on kirjoitettu FPGA (i tarkoittaa tämä on prosessorin toimimaan FPGA)

2. SATA

Tähän meidän on SATA-liitäntä on FPGA.n sama asia, mitä me r tekee Pata voidaan soveltaa ... sorry i dont enää
n. sata ... im haku aineistoa SATA ....

Tämä on minun käsitykseni ..... Korjaa minua, jos im väärin ... kommentit ovat tervetulleita ...

osalta ....

miksi ei voi käyttää USB-laitetta tai SATA-laitteen?

Voit käyttää joitakin pelimerkkejä ymmärrettävä, USB-tai SATA-protokollaa.

Ajatellut USB / SATA-siru mutta niitä kaikkia tarvitse käsitellä OS-järjestelmä, joka I dont suunnitelma on sellainen.

Ja en ole famailar koskeviin tietoihin puolelta, miten ei-tiedoston tiedot voidaan tallentaa / hakea laite (HDD).

Kaikki vihjaukset siihen, olkaa hyvä!

USB / SATA-siru ei tarvitse käsitellä OS järjestelmään.| FPGA |<=======>| CHIP | <=======>| HDD |
............. yksinkertainen bussi ....................usb / sataOlet juuri varmista järjestää voimassa olevat tiedot ja käyttää yksinkertaisia auton "lukea / kirjoittaa tietoja /
to HDD.

Voitko kertoa, miten saat vedio tietoja?

SATA - USB Mahdolliset ......

että USB OTG tarvitaan FPGA.nyt OTG u kirjoittaa HDL varten sarjaliitäntä moottori (Sie) in FPGA ja siltä osin kuin phy kerros huolenaihe on se vaatia käyttämään PHY siru.tämän u voidaan liittää ur SATA HDD ja siirtää tietoja .....

Kiitos paljon KAIKKIEN kirjoititko, mikä on erittäin hyödyllistä.

Mutta minulla on vielä yksi kysymys vasemmalle Saan noin äänisignaalin on AD ja käyttää DSP pakata, ja kuin siirto pystyvät FPGA kautta muistin bussi kanava.

Jopa tämän osan kaikki tiedot on pakattu osaksi G726-muodossa, mutta ei tiedoston tyyppi.Se osa I dont ymmärrä, miten tämä 0101010 tiedot voidaan tallentaa levylle HDD media?Koska minä vain tiedä. Wav / mp3 / etc Windowsissa, mutta ilman OS, I dont tiedä, mitä sen pitäisi olla?

Voitteko selittää suhdetta tästä minulle kiitos!

Tiedot tallennetaan kiintolevylle on "estää yksikkö" kokoa.Yhteisnimeltään kunkin lohkon noin 512 tavua.Joten sinun täytyy muuttaa "010101" tiedot bytes, sitten "estää yksikkö" säilyttäminen vuonna HDD.

Älä ole huolissasi tiedostomuotoa.Voit suunnitella omia mutta sinun on varmistettava, voit selvittää tietoja, kun olet lukenut ne.

Kiitos sisäpuolella 512bytes, meillä on vielä joitakin osia kuten ylä / alatunniste kunkin lohkon tunnistamiseksi linkki seuraavaan paikkaan?

Eikä minun tarvitse lukea sitä pois HD palvelimeen - Windows ei OS käsittelevät kaikki nämä vähän lohkojen ja tee niistä yhden tiedoston?

Mielestäni se riippuu toiminnon haluat.

Voit laittaa puristetussa tiedot HD sequencely käyttäen FPGA.HD JUST tallentaa tietoja.Anna OS tehdä logiikan asia.Mielestäni sinun pitää kirjoittaa kuljettaja, joten et logiikka oikein siinä.

Kaiken kaikkiaan, sinun on pidettävä mielessä, miten tiedot on tallennettu kovalevylle ja käyttämällä kuljettaja selviytyä kanssa "sääntö" sovittavia tietoja.

Uskon, että siru CY7C67300 voi olla hyödyksi.

Voit tarkistaa eritelmän verkkosivuilla:

http://www.cypress.com/portal/server.pt?space=CommunityPage&control=SetCommunity&CommunityID=209&PageID=259&fid=10&rpn=CY7C67300&ref=pfm

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back