streaming video vb

M

mexx

Guest
Voiko kukaan antaa minulle käsityksen siitä, miten streaming video VB6? Etsin kirjoittaa palvelimelle moduuli, puroihin video asiakkaalle. Asiakas voi olla joko VB tai Java-sovelman IE. Olen myös yrittänyt kehittää ActiveX Control, joka on upotettu IE-selaimen. Minulla on myös web-kamera liitetään tietokoneeseen. Via ActiveX-komponentti, haluan näyttää streaming video (reaaliajassa) vangiksi Web Camera. Onko kukaan tehnyt sitä aiemmin? Se ei kuulosta kovin vaikea tehdä. En ole varma, mitä Windows-luokkia / käytettävät toiminnot. Haluan pitää kiinni VB. Kiitos etukäteen

En tiedä videoiden suoratoisto, mutta voit helposti lähettää tietovirta palvelimelta asiakkaalle VB6. Käytä sisäänrakennettu ohjaus Winsock32.DLL joka tarjoaa täyden TCP / IP socket yhteydet käyttöliittymä. Palvelimella varten määrittää-palvelin vaadittua porttia, aloittaa tietojen lähettämiseen rutiini ja alkaa kuunnella. Asiakkaalta loppuun, avaa yhteyden palvelimelle ja alkaa saada tietoa.

Hei, .. Paljon kiitoksia ... mutta onko teillä mitään tietoa, miten voit lähettää että video langaton? 3:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back