Suggestions Lisävalinnat Horn Antennin?

P

ping-pong

Guest
Hei,

Olen työskennellyt suunnittelua koskeva sarvilastalla antenni toimivat taajuusalueella välillä 8.0-8.5 GHz.Olen suunnitellut muokattu versio pyramidirakenteet Horn Antenna.Tämän version olen poistanut kaksi seinät ja korkeintaan seinät torvea avaamisesta loppuloivennus pysyy siellä se on.Tämän, minun on saavutettu voitto 15 dB ja beamwidth 75 astetta, joka on paljon suurempi perinteisen sarvilastalla antenni beamwidth.Voiko u kerro minulle vaikutuksia voisi tapahtua samalla poistamalla kaksi seiniä tai muita haittavaikutuksia tämän muunnettu versio_Odottavat varhaisessa vastaus

On antennin kuten tämä, joka käyttää vain kaksi puolta ja ohjaavat tasapainoinen rehuista.

Flatulent,

Voiko u minulle linkin tai jonkinlainen pdf-muodossa tiedoston jos tämä antenni on keskusteltu kuten u

Hei,
Vaikka poistamalla kaksi seiniä tai muita
puolella beamwidth on toinenkin puoli on oltava hyvin
kapea kai ääretön pituus ja sinä voit
käyttää normaalia sarvilastalla kaava ja tulokset ovat
pieni telorance vuonna kokeellinen antenni on
tulosten voittoa on vain 0,7-0,9 dB kaukana ajatus
torvi
Paras.

jos sinulla on CAD, jotka sallivat analisys on aallotettu seinät, voit korvata osaksi simulaattori yksi poimuttua seinän sijaan poistaneet yhden.
Helluntain joitakin approssimations, joka poimuttua seinään rooli "ei metalli" seinälle.

Rem.tähän asti tarkka simulaattori extremally alhainen voitto piramidal sarvilastalla ei ole olemassa.

ping-pong wrote:

Flatulent,Voiko u minulle linkin tai jonkinlainen pdf-muodossa tiedoston jos tämä antenni on keskusteltu kuten u

hi tarkastella tätä linkkiä
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=68997&highlight =
etsiä aallotettu sarvilastalla antenni hanketta se

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back