Sulautettu Linux tai RTOS

M

Manish Sharma

Guest
Moi Olen ve tehdä hanke sulautettujen Linux tai RTOS niin voi joku kertoa minulle, mitä minun pitäisi tehdä, jotka ovat kuumia virtoja ja miten aloittaa. Ole hyvä ja ehdottaa minulle sopiva kirjoja. antakaa minulle tarkka aihe ja linkkejä tarkemmat tiedot bout että niin Katsotaan mitä u ehdottaa mikä on oikea valinta minun pitäisi mennä VxWorks tai sisäänrakennetun luinx

Ehdotan Embedded Linux FPGA alustalla pehmeä prosessori kuten nios tai MicroBlaze. Opensource sulautetut Linux vähentäisi melkoinen määrä kustannuksia suunnittelua ja kehittämistä.

Linux ei kirjoita sulautettujen käyttöä. joten ehkä se ei ole kovin hyvä u ymmärtää RTOS. Uskon u voi aloittaa ucos2.

voit plz antaa minulle tiedot ucos jossa voin löytyy ja mitä se lyhyesti: O

Hei nishu tämä foorumi on hyvä ja kiitos että kerroit minulle oli ladannut 3 kirjaa siitä. ne ovat ilmaisia ​​pisteitä ja jos haluat myös voit mennä wotans virkaan säikeen alulle v Kumar ja ladata ne ne ovat arvoltaan saalis!

testi tapaustutkimukset kirjassa on malli DLX prosessorin

Hei, Minulla toisen käden versio "Embedded Systems MicroC / OS-II RTOS ytimen" Jean Labrosse. Se ei ole enää CD takana (luultavasti kadonnut). Onko FTP ladata uusimman UC / OS-II lähdekoodia? thanx mikem

[Quote = goshka] uClinux rakennuksen Intel arm xscale esimerkki (miten). h ** p :/ / ixp4xx-osdg.sourceforge.net/howtos/uClinux-IXP400-AccessLibrary-v1.2.2-Integration- [/quote] Oikea linkki:

hi miten teidän upotettu menossa ja sait nuo kirjat ladataan. jos olet törmännyt mitään hyvää kirjaa sulautettujen eivät viittaa sen minulle bye

Moi, thanx tällaisen hyödyllisen keskustelun teille kaikille. i ve alas ladattu ecosII ja uudet asiakirjat (PDF) opiskeluun, jos tiedät ...... link http://ecos.sourceware.org/getstart.html on hyvä ja bhaiya en ve ei löytynyt uut kirjoja, jos tiedät kopioit ja lähetä se minulle.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back