Suljettu muoto vastaa piiri microstrip aukko (slot)?

D

div

Guest
Moi: Olen etsit jotain suljetussa muodossa yhtälö microstrip kuilu. | | | | | _ | _ | | | | Sitä voidaan mallintaa Pi verkkoon kolme Caps. Kaksi C1 koska shuntti korkki mallintaa fringing kenttään ja C2 kuin korkki ylittää kuilu. Olen lukenut joitakin paperia käyttämisestä integrointi yhtälön, variaatiomenetelmä menetelmä ... ongelman ratkaisemiseksi. Mutta kuten al @ zy kaveri kuin minä aina olen, ihmettelen onko mitään suljetussa muodossa yhtälö C1 & C2 kuin functionof 1) etäisyydellä kuilu 2) korkeutta dielektriset 3) leveys reunasta 4) dielektrisyysvakio (jos me enää kutsua vakio) tai permittiivisyys. 5) Metallin 6) you name it. Terveisin Div

Hi: Kun olen post viimeisen viestin, pidän sen itse. Kirjan, jossa yhtälöt annetaan on ______ Microstrip Suodattimet RF / Microwave Sovellukset. Jia-Sheng Hong, MJ Lancaster Copyright © 2001 John Wiley & Sons, Inc. ISBN: 0-471-38877-7 (Kovakantinen); ________ Kiitos katseluun postitse. Mutta jos tiedät eri / enemmän tarkkoja yhtälöitä, katso myös show viittaus. Terveisin Div

No. Käytin yhtälö laskea C1 ja C2 mutta sain negatiivista arvoa kondensaattorin. Olen siis vielä tapa löytää parempaa suljetussa muodossa yhtälö sijaiskytkennän. Div

Sinun on otettava huomioon voimassa määritellyn mallin. Ne ovat yleensä tarkkoja tiettyjen ulottuvuuden rajoitus. : Lol:: lol:

Saatat pitää myös tarkastella microstriplines ja slotlines KC Gupta.

Hi: pidän minun Matlab-tiedosto, joka implent yhtälö kirjasta. Löydät negatiivinen kapasitanssi käyttämällä yhtälöä. Mitään käsitystä? Mitä Div ________ mil = 2.54e-5;% s on etäisyys aukon, W on leveys mLINE s = 50 * mil; W = 100 * miljoonaa; h = 1 * mil; Er = 4, jos (s / W 1) fprintf ("On STH. väärässä! \\ n '); break; muu mo = W / h * (0,619 * log (W / h) -0.3853), KO = 4,26-1,453 * log (W / h) end if (0,1

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back