Suodata muotoilu ja kierre IC mainoksissa plz auttaa

E

electronicman

Guest
Hei, olen yrittänyt suunnitella bändin alipäästösuotimen avulla Planar niputetaan komponentti, kuten spiraali IC ja interdigitated kondensaattorin. Ongelmana miten voin suunnitella kierre IC antaa joitakin arvoon 10GHz, kun se on loisten elementti, mainoksista ja miten Olen todistaa se theoritically joka kirjaa tai verkkosivuilla, että minun pitäisi lukea tämän ongelman poistamiseksi.

kiitos

Sinun on annettava substraatti tiedot ja mitat induktorit mainoksista / vauhtia.IC jälkeen simuloitu liittyvät parasitics.

Hei

Sinun täytyy katsoa joitakin artikkeleita kierteeseen induktorit.On olemassa perinteisiä kaavoja, miten laskea induktanssi suora lanka ja niin edelleen.Ongelma kierre induktorit, että siellä on monta riviä tiiviissä proximety annetaan suurempi induktanssi vuoksi keskinäinen kytkentä (sekä positiiviset että negatiiviset).

On joitakin asioita, kuten kanssa liuskoista (enemmän kapasitanssi välillä jäljittämiseksi ja kentällä, jotta vähemmän tappiota) ja välimatkan Lähin tarkennusetäisyys muuttuu (joka päättää kytkimen välisenä aikana tehtyjen kierrosta).

Puhuttaessa useita suljettu exspressions siitä kierteestä induktorit (sekä suorakulmainen ja pyöreä), mutta näet, jos käytät niitä, jotka teidän on optimoida, jotta saamme asiat kuntoon.

Mutta on työ IC 10 GHz, sinun resonanssia, joka on highe kuin tämä.Tämä tarkoittaa, että sinun on tehtävä loistaudit mahdollisimman pieni.

Tein hankkeen jokin aika sitten Kaistanpäästösuodin 5,4 GHz.Tässä olen suunnitellut kierre induktorit.Maybee Voin kaivaa sen ylös ylös jonnekin.Ainakin antaa sinulle joitakin artikkeleita lukea.

Toivottavasti se auttaa

Terveisin

Thanks tyassin, plz jos voit laittaa sen tässä, että olisi hyödyllistä

kiitos

voit ensimmäinen simuloida kanssa ajatus LC elementti

Jos sinulla on IC malli, tämä on myös hyvä Korvaa se ajatus niistä.

jälkeen Varajäsen ajatus elementtiä S2P simuloinnin tulos signle IC kanssa ADS / HFSS jne.

Lopuksi, sinun täytyy laittaa sitten yhteen suunnittelussa ja simuloida ja EDA-työkalut

Mielestäni tämä on tyypillinen tapa suunnitella Integroitu suodatin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back