suunnittelemaan IO tyynyt

S

siva_7517

Guest
Hei,

Olen juuri raporteista työskentelevät IO pad suunnitteluun, mutta tällä hetkellä dont on hyvä resurssien suunnitteluun IO alusta.Yritän kehittää tyynyt avulla verilog koodausta.Voiko kukaan antaa jonkin esimerkin siitä, miten kehittää. IO-tiedosto.Software että Käytän ovat PKS ja kohdata.
Kuin

Siva

Hi Siva,

Olen hämmentynyt.

Luulin IO alustan rakenne on analoginen, ja olisi suunniteltava transistori tasolla, ja ulkoasu on Custom muotoiltu.

Jos puhutaan logiikasta purista osaksi pad se on digitaalisen suunnittelun, ja on llittle tehdä IO alusta.

Olen kiinnostunut kuulemaan, mitä te työn laajuutta.

Terveisin,
Englanninkielinen Han
www.eda-utilities.com

Olen myös hämmentynyt ?!...

Miten voimme suunnitella ESD suojalaitteet, useita vartiointi-ja Power-renkaalla verilog?
Minun on vaikea, jopa VerilogA, ei ole tarkoituksenmukaista käyttää simuloinnin IO soluja.Ja emme voi unohtaa, että suojalaitteet ovat eksoottisia käyttäytymistä (kuten Snap-back) on ESD vastuuvapautta, noita on vaikea mallin useimmissa Electric Simulaattorit ...

Voitko especify lisää?

hämmentävä selvitys ota selvää, mitä u Askin.kiitos

Hei,

Anteeksi sekaannusta.Oikeastaan minulla ei ole aavistustakaan siitä, miten luoda IO pad in My Digital IC design.Voinko suunnitella käyttäen PKS kadenssi?Kuin

Siva

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back