suunnittelemaan suuri voitto, kaistanleveys, käännä OPAM!

G

gdhp

Guest
Olen suunnittelu OPAM kanssa 70-80dB voitto, ja yli 20 MHz kaistanleveys, ja todellinen-to-real output.

Voiko joku antaa minulle joitakin ehdotuksia siitä rakenteita?

ANSIOSTA
GDHP

Jos ur suunnittelu CMOS u voi mennä kaksi vaiheessa op amp.

kaksivaiheisessa?Ensimmäinen on cascode ja toinen on tuotannon vaiheessa.Ensimmäinen voitto vaiheessa, ja toinen on ajo vaiheessa??

se oikein?

Kyllä, olen suunnittelu FPC käyttämällä kaksivaiheista rakenteen hyvin.Onnistun saamaan 75dB avoimen piirin hyötyä.Tämä ei kuitenkaan ilman korvausta capasitor (I'm still learning korvauksista tekniikka).käyttäen 1.8V tarjontaa, on todella vaikea toteuttaa cascode yhteys eroa vaiheessa.i dont todella tietää, miten suuren kaistanleveyden käyttämällä kaksivaiheista kokoonpano.

Mikä on panos vauhdissa?eli - tarvitset rautatie rautateiden tulo vaiheessa, tai vain yksi JM pari?

hi, 70-80dB voitto ja 20M kaistanleveys on helppo hankkia, halpa rakenne on ensimmäinen taitettu-cascode tai teleskooppi ja toinen yleinen syy tai AB-luokan rautatie-ja rautatieliikenteen tuotos stage.If olet suunnitellut FPC on täysin erilainen tuotos, ehkä sinun pitää kaksivaiheinen cmfb.The korvausta verkko ei ole monimutkainen myös perinteiset sarja res ja korkki Miller korvauksen tai cascode korvausta works.The jälkimmäinen tarjoaa suuremman UGF, joten haluan käyttää cascode compensation.But se edellyttää enemmän GM kuin input erilaista paria " Tämä on difficuit saavuttaa tietyin edellytyksin.
Jos haluat myös saada rautatie-ja rautatie-input yhteinen jännitealue, sinun täytyy käyttää täydentävää panos vaiheessa, tässä tilanteessa, vakio-Gm tekniikoita on hyväksyttävä vakuuttamaan vaiheen marginaali ja epälineaarisuus vääristymiä.

onnea!terveisin

for 20MHz kaistanleveys u voi mennä kaksi vaiheessa FPC

Rautatie rautatie on vaikeaa, mielestäni sinun pitäisi AB-luokan rakenne

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back