suunnittelemalla 500 VA siniaalto invertteri

M

manishpatel

Guest
im suunnittelu 500 VA siniaalto invertteri PWM. Minun PWM taajuus on 6 kHz, im käyttäen push pull konfiguraatio pääteaste Haluan tietää onko samantyyppinen muuntaja (12-0-12 / 220 V) käytetään kanttia invertterin ja siniaalto invertteri (PWM taajuus on 6 kHz) ? jos erityyppisiä muuntaja tarvitaan siniaalto invertteri, sitten, mitkä ovat spesifikaatioiden että muuntaja tarvitaan? Vastatkaa minun mail id: manishpatel_79@yahoo.com juuri nyt im käyttäen keskustassa painanut muuntaja (12-0-12/220V) Minun ongelmani on, jos i kytkeä lamppu 80 watin se syttyy hyvin himmeä. ensiövirta on vain 2,2. amp im käyttäen 12V 36AH akun testaukseen ajaa 500 W kuorma kunnolla mitä minun pitäisi tehdä? Mistä b ongelma? Mitä minun pitäisi tarkistaa? Haluan vastauksen

Jos käytät 12V akku sitten teidän huippu aaltomuoto on 12V yli puolet muuntajan. Joten sen tehostettava 220V piikki toissijaisia, kun suodatin tämän aaltomuodon miten aiotte nähdä 220 V rms siniaaltoa? Up Your toimittaa 12 x 1,4 = 17V ja se voi vain työtä tai saada eri muuntajaa (12/1.4 ~ 8V, 8-0-8 / 220V) Frank

Kiitos Vastaa 12-0 -12 muuntajan saan 230 RMS siniaalto tuotos. mutta mielestäni ongelma on 60 W lamppu hehkuu oikein (ts. inveter on prividing 60W output) mutta kun nostaa kuorman (80 tai 100 W) sipulit eivät hehkuva kunnolla (hyvin himmeä), minun ensiövirta on hyvin pieni -2,2 Amp vain. joten virta ei siirretä akulta muuntaja toissijainen. Miten lisätä ensiövirta muuntajan? Minun tärkein kysymys on "on sama muuntaja voidaan käyttää siniaalto invertteri (6,5 kHz PWM) ja suorakaideaaltoa invertteri (50Hz)?" jos ne ovat erilaiset, millainen muuntaja minun pitäisi käyttää? Manish
Jos käytät 12V akku sitten teidän huippu aaltomuoto on 12V yli puolet muuntajan. Joten sen tehostettava 220V piikki toissijaisia, kun suodatin tämän aaltomuodon miten aiotte nähdä 220 V rms siniaaltoa? Up Your toimittaa 12 x 1,4 = 17V ja se voi vain työtä tai saada eri muuntajaa (12/1.4 ~ 8V, 8-0-8 / 220V) Frank

Verkkovirta muuntaja on suunniteltu 50Hz tai 60Hz ja jonkin verran työtä huonosti at 6kHz. Audio muuntajat hyvä korkea taajuusvaste ovat bifilar haava. Sinun PWM taajuus on niin alhainen, hyvin kuultavissa ja aiheuttaa suodattimen olevan heikko. Valmistaja puhdasta sini-taajuusmuuttajat käyttävät paljon korkeammalla taajuudella, jota ei voi kuulla ja pienen muuntajan ferriittisydän. Lähtösuodin toimii hyvin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back