suunnittelu 2,4 GHz mutkitella linja

V

vikash_i

Guest
hii guys,
Olen suunnitellut mutkittelu linja antenni mutta i dont tiedä, miten ne lasketaan leveys, pituus ja ei kierrosten ......
Haluan tietää, onko olemassa standardi suunnittelu yhtälöillä laskettaessa leveys, pituus ja ei kierrosta ...
tarkastaa paperit, joissa i ladannut
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

hei
Olen myös ei ole aavistustakaan, mutta minun on papereita olet ladannut.
kiitos paljon

Mennä simulaattorin kuten CST on HFSS.Pituuden mukaan linja on yhtä aallonpituudella niin annettiin substraatti ja linja-tilassa voit arvioida etäisyyttä.Sitten mutkitella linjan pienentää pintaa, resonaattorin, alhtough tämä vähentää antennin tehokkuutta hieman.

Olen yrittää jäljitellä niitä ie3d ohjelmisto.vuonna paperin "vaikutus kapellimestari linja paperilla", haluan tietää laskennan mitat ja haluan ole maataso käyttää, jos kyllä sitten, mikä on mitat kentällä koneessa ..

Sinun on "virittää" ulottuvuus omassa simulaattori.Kaikki me tunnemme on puoli aalto toiminnassa yksi tärkeimmistä ulottuvuus.

hii kaverit
tanx vastaamiselle .. olen päättänyt suorakulmainen GND plane ...ja i optimoitava sen käyttämällä ie3d ...mutta en ole saada tarkkoja tuloksia kuin annetaan paperi suunnittelu 1 ja suunnittelu 2 (ja ilman conductor line) ...
voi joku ehdottaa minulle wat tehdä tämän GND tason ja kertoa minulle, se on tarpeellinen, jotta negatiivinen satamasta siihen GND kone, joka toimii diffrential portti ...
Olen lähettämällä snap sitä järjestelmää, jonka olen tehnyt ie3d ...
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back