suunnittelu antennin testauksessa TRANCEIVER siru

D

dkumar

Guest
Hei!
Minulla suunnitella antennin testauksessa lähetin siru perustuu ZigBee protokolla.
Mikä voisi olla paras mahdollinen laatu ja design.Etsin RMSA tyyppi antenni, mutta voi olla Tarvitsen asia jota en voi saattaa PCB ja näin käyttää sitä testauksessa siru.

Ole hyvä ja voi joitakin auttaa minua this.Its osa minun päättötyön.
Kiitos jo etukäteen.

Etsitkö vastausta ....

Hei,

Koska zigbee toimii 2,4 GHz, 2,4 GHz piiskaa antennia voidaan käyttää, kunhan koko ei ole huolestuttavaa.

Joiden osalta
S. Rajesh Kumar

Joten tämä antenni on opinnäytetyön.

Kysymyksenne on niin yleinen, että yksittäisen olisi hyvin vaikea antaa sinulle hyödyllisen vastauksen.

Yksi ehdotus on ajatella tapoja kysyä kysymyksen niin saat mielekkäitä vastauksia.Yhtenä vaihtoehtona voisi olla kysyä näin: Tarvitsen antenni, jotka toimivat 2,4 GHz: n ja 5 dBi ja hyötyä.Tarvitsen kattavuus eteenpäin hemiisphere.Antennin tulee olla pienempi kuin tennispallo ja halpa valmistaa.Sitä saa käyttää sisätiloissa.Voiko kukaan antaa minulle ehdotuksia ja selvittää edut ja haitat suositeltava.

Kohta on antaa kysymykseen sydänongelmia niin joku on viittaus alkaa.Vastaukset mielekkäämpää.BTW ei ole paras antenni, etenkin kun vaatimukset eivät ole keskusteltu.

Ottaa toisen kuvan teidän kysymys ja katso mitä tapahtuu.Vastaukset on oikeassa suhteessa tehtyyn työhön ja kun ottaa kysymyksen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back