suunnittelu IC valvojan kolmen vaiheen inverter

S

shereen15

Guest
Minulla on joitakin epäilyksiä tämän hankkeen.Kuten tiedämme, kolme (puoli vaihe) inverter olemme käyttäneet 6 transistorit ja 6 diodia, käytetään myös 6 ohjaussignaaleja.

Nyt olen suunnitella kolmivaiheiset inverter koostuu 3 yhden täyden vaiheen inverttereiksi.Tämä tarkoittaa minun käytettävä 12 transistorit ja 12 diodeiksi.Haluaisin kuitenkin tietää, onko minun täytyy käyttää samaa 6 ohjaussignaaleja tai 12?

Sallikaa sanoa jos 12 ohjaussignaalille käyttää, miten aaltomuodossa (PWM tai SPWM) näyttää 180 asteen johtuminen?

Pls vastauksen kysymykseeni.

Kiitos.

ystävällisin terveisin,
Shereen

 
Usługa Google Trends doczekała się najpoważniejszych usprawnień od 2012 roku. Od teraz działa w czasie rzeczywistym.

Read more...
 
On olemassa erilaisia valvontajärjestelmiä, mahdollista.Bipolar asema on selkeä ja yksinkertainen käyttää inverted signaaleja kunkin päinvastainen puoli siltaa.Jos sinulla ei ole erityisiä vaatimuksia tai tiedät contradictionary syystä, sinun tulisi käyttää tätä järjestelmää.

 
hei
Olen etsii piirikaavio ja kytkin-tila DC / AC inverter rahtuakaan 48 voltin syöttö ja 220 voltin sin aalto ulos tehneet ja 5000 watti
jos sinulla on tai tietää, mistä lähtien i löytää sen kanneperusteet auttaa minua
Tanhin tapauksista sinulle

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top