suunnittelu kondensaattori-top kytketty bandpass suodatin

A

aredhel

Guest
Hei olen uusi täällä, ja toivon voivani saada apua minun luovutus:

Kysymys Suunnittele Chebyshev kolmen resonaattorin, kondensaattori alkuun kytkettyä, vakio-k bandpass suodatin centered at 1MHz, 1 dB ripple ja 100, 3 dB kaistanleveys.Lähde ja kuorma vastukset ovat 1.5kΩ ja käytettävissä induktorit on laadun tekijänä 60.

Me vain alkoi suodattimet, ja olen melko tyhjä, miten minun pitäisi ratkaista tätä kysymystä.Jokainen tietää, mistä pitäisi aloittaa tai kirjoja suositella?

aredhel wrote:

Hei olen uusi täällä, ja toivon voivani saada apua minun luovutus:Kysymys Suunnittele Chebyshev kolmen resonaattorin, kondensaattori alkuun kytkettyä, vakio-k bandpass suodatin centered at 1MHz, 1 dB ripple ja 100, 3 dB kaistanleveys.
Lähde ja kuorma vastukset ovat 1.5kΩ ja käytettävissä induktorit on laadun tekijänä 60.Me vain alkoi suodattimet, ja olen melko tyhjä, miten minun pitäisi ratkaista tätä kysymystä.
Jokainen tietää, mistä pitäisi aloittaa tai kirjoja suositella?

se on pikemminkin laskelma kysymykseen.Liitteenä ovat arvoja löydy.I käytetään "aktiivista ja passiivista Analog Filter Design"
by Lawrence s. Huelsman kuin viittaus.En ole varma, onko minun laskelmat ja arvot ovat oikeassa.Voiko joku tarkistaa?

Ok Olen laskenut arvot ja ajattelen suunnittelemalla microstip käyttäen Kuroda Identities koska arvot, jotka induktorityyppinen ja kondensaattori on ongelma.Joka tapauksessa ihmettelen, onko minun pitäisi käyttää bandpass suodatin-arvot tai alkuun kytkettyä bandpass suodatin arvot kun aion suunnitella microstrip?

Tässä on ehdotus topology:
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hei, anteeksi huolestuttava.
itse, im ongelmana käyttää Q ja saada arvoja L.
voiko kukaan kertoa minulle askel selvittää arvot?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back