suunnittelu mutkitella linja induktorityyppinen (microstrip)

M

MSH

Guest
Hi ketään
Minun täytyy suunnitella mutkitella linja induktorityyppinen (microstrip viiva). Mutta En tiedä, kuinka suunnitella.
En n tiedä mitä ohjelmia voi auttaa me.Please auttaa minua.
Terveisin

Saat microstrip linja u voi käyttää Ensemble 8,0 (2,5 D).UFSS ja CST on parempi, koska ne ovat 3D.If haluat tietää jotain, kysy.

Voitko antaa minulle materiaalia sinous antennit?
Minulla ei ole perintö siitä.

Kiitos etukäteen ja hyvää joulua
Lupiini

Hei,

mutkitella induktorityyppinen vuonna microstrip ei ole optimaalinen, sillä nykyisillä virtaa päinvastaiseen suuntaan rinnakkaista mikä vähentää flux ja tehokas induktanssi.Spiral induktorit ovat paljon tehokkaampia, mutta ne vaativat lentoliikenteen silta muodostaa sisäpakkausta annettiin induktorityyppinen.

Voit malli teidän mutkitella induktorityyppinen noin joka piiri simulaattori kuin voi käyttää mallina useita kytkettyjä mixrostrips (MWO, Ansoft Suunnittelija, ADS - elementtejä PCB siirtojohdot kirjasto).
Kaikissa ohjelmien sinulla on myös malli kierre induktorityyppinen voit käyttää heti.Voit tham siirtyä layout ja käytön 2.5d tai kokonaan 3D EM simulaattori tarkentaa suunnittelua.

Hope this helps.

flyhigh

Hei,

hae foorumi "kelat ja pcb", oli sisäinen soveltaminen muistio Philips tästä ongelmasta.Löydät sitä erittäin hyödyllisenä.

osalta, Al

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back