suunnittelu ongelma hystereesi invertteri!

G

gdhp

Guest
Hei kaikki Olen suunnittelemalla hystereesi invertterin. Rakenne muodostuu kolmesta invertteri. Teho on 3.3V. Ylös ja alas triger jännite on noin 0,5 V ja 1.1v. Voiko joku antaa joitakin ehdotuksia siitä, miten muokata triger volage? ja voi joissakin antaa joitakin materestrials? Kiitos!

voit simuloida kaavamaisen DC input (in) tontin I1 tulo ja Vout. kiinnittää huomiota siirtää jännite I3 I5 ja I2 I4 on eroa

ensimmäinen Kiitos sunking Olen eivät simulation.and on säätää piiri saa laukaista jännite. mutta aaltomuodon lähtö on erittäin huono ja viive on suuri. niin voitteko kertoa minulle, miten minimoida viive? mitä ohjaus viive? on joitakin tahansa materiaalia histeresis invertteri?

hi gdhp Kytkentäkynnys jännite inv määräytyy kN / kp ja NMOS ja PMOS FET. kun ulos on 1, I2 on katkaistu ja I4 on päällä ja rinnan I5, kun ulos on 0, I4 on katkaistu ja I2 on ja yhdensuuntainen I3. Arvot kN / kp näissä 2 kunnossa ovat erilaisia, joten laukaista jännitteet. katso CMOS Schmitt laukaista osiossa rabaey n "digitaaliset integroidut piirit" yksityiskohdille. vähentää viivytystä W / L transistoreja suurempi.

hi vale mielestäni viive ei määritellä pelkästään w / l. koska histeresis invertteri, on palaute. mitään ehdotusta?

[Quote = gdhp] hi Vale mielestäni viive ei määritellä pelkästään w / l. koska histeresis invertteri, on palaute. mitään ehdotusta? [/quote] että myönteinen palaute valvoa jännite kytkentäpiste, jotka eivät liity välittömästi. Mitä W / L arvot L2 invertteri?

hi vale W / L on 2/0.34 ja 6/0.34 L2 invertteri. Minun piiri, viive on noin 2-4ns, se on liian suuri minun requiment. Mutta jos voin korottaa W / L, nykyinen on myös suuri, sillä en haluaisi. joten olen ymmälläni! [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 22 minuuttia: [/color] [/size] Luulen wL L2 on liian iso! Kiitos vale!

yrittää vähentää portille alueita FET L2. Se voi olla raskas korkki kuorma edellisen invertterin. taas viittaavat rabaey kirjan optimointiin jalkauttaminen Invertterit [quote = gdhp] hi Vale W / L on 2/0.34 ja 6/0.34 L2 invertteri. Minun piiri, viive on noin 2-4ns, se on liian suuri minun requiment. Mutta jos voin korottaa W / L, nykyinen on myös suuri, sillä en haluaisi. joten olen ymmälläni! [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 22 minuuttia: [/color] [/size] Luulen wL L2 on liian iso! Kiitos vale! [/Quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back