Suunnittelu PLL kanssa FPGA varten päättötyö!

A

arbalez

Guest
Haluan mielipiteenne suunnittelussa täysin digitaalinen PLL. Onko melko helppoa päättötyö? vai onko se sen arvoista olla päättötyö? Oma opettaja sanoi, että se on helppo suunnitella niin PLL kanssa FPGA. ja analoginen yksi on paljon kovempi. niin minun pitäisi edetä tai suunnitella analoginen yksi? kirjoita ehdotuksesi. TQ.

sekä suunnittelu ADPLL on kinda yksinkertainen .. hyvin wot u on ymmärrettävä ovat perus buildin lohkoissa ADPLL Ensimmäinen on PFD seuraa alipäästösuodatin ja lopulta DOC - digitaalinen ohjaus oskilloskooppi. Yritä simuloida näiden lohkojen u olkah saada lähtö ur ADPLL .. sekä vaihe ja taajuus on lukko. Minulla on joitakin materiaaleja ADPLLs .. voin lähettää ne tarvittaessa. suhteen,

Luulen sitä tarvitsevat. Voisitteko lähettää tiedostot? ei kirjallisesti VHDL koodi adpll hektinen yksi? kiitos.

No tässä on asiakirja, joka sisältää tiedot ADPLLs Digital Vaihelukitut silmukat Mike DeLong 13 toukokuu 2004 aihe aihe tämä tekninen paperi on FPGA toteuttamista digitaalisten vaiheittain lukittu silmukoita. Toivottavasti tämä auttaa sinua suhteen,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back