Suunnittelu tasomaisille antennilla käyttäen CST MWS

K

kaandee

Guest
Hei freinds Olen uusi CST MWS. Olen suunnitellut tasomaisille antennilla käyttäen CST MWS. mutta kun tarkista alkuperäinen S parametrin käyrä ja seppä kaavio, se on täysin erilainen. Olen liittänyt alkuperäisen kuvan ja minun kuva täällä. Kaikki apu / neuvot tulee arvostaa minun arkistoida S parametri tiedostoni smith chart Alkuperäinen S parametri Alkuperäinen smith chart

hei Kaandee .. l'm tekee desgin varten tasomainen antennilla samoin, mutta suorakulmainen Shap ... Oikeastaan ​​se on ensimmäinen kerta käyttää CST sekä suunnitella ja antenni jopa .. joten l'm kohtaavat monia ongelmia ... Yksi ongelmista on, että aina kun l käyttö koaksiaalinen aaltojohdon jälkeen kanssa sylinterimäisen Shap kuin se, jota käytetään ur muotoilu ... l gett virhe matriisilaskutoimituksen ja ohimenevä ratkaisija keskeytetään ... Luulin se voi koska ongelman itse ohjelmaan, mutta se voi toimia myös muita esimerkkejä l ladattavissa tutorails ... Lisäksi, kun l käytä siirto kuin tilan normaali reuna portin l sai tuloksia, mutta ei hyväksyttävää ... : (Tulen olemaan kiitollisia ur apua ... :) onnea ur hankkeen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back