Suurin voimansiirto

I

iVenky

Guest
Välittämällä maksimiteho on kuorman I täytyisi kytkeä vastuksen yhtä suuri Thevenin vastuksen piirin. Onko toisin päin mahdollista? eli Kysymykseni on, jos meille annetaan tietyn kuorman voimme välittää maksimiteho muuttamalla Thevenin vastus piirin (jotenkin)? Kirjat sanoo, että se on mahdotonta koska valta saa hajoaa Thevenin vastus. Mutta silti minusta olisi antaa suurimman tehon. Auttakaa minua. kiitos etukäteen.

Hyvä iVenky Hei Kyllä, voit muuttaa Thevenin impedanssi yhtä helppoa kuin. esimerkiksi ajatella ulos laittaa vaiheessa lähettimen, me wiil ottelu impedanssin kanssa lisäämällä joitakin suodattimia tai muuntajia. Best Wishes Goldsmith

Voidakseen lähettää maksimiteho on kuorman minun olisi liittää vastus vastaa Thevenin vastuksen piiri. Onko toisin päin mahdollista? eli Kysymykseni on, jos meille annetaan tietyn kuorman voimme välittää maksimiteho muuttamalla Thevenin vastus piirin (jotenkin)? Kirjat sanoo, että se on mahdotonta koska valta saa hajoaa Thevenin vastus. Mutta silti minusta olisi antaa suurimman tehon. Auttakaa minua. kiitos etukäteen.
Kyllä, voit vaikuttaa ulostuloimpedanssi lähde. Kuten kultaseppä mainittiin, tämä on usein tapahtuu transistorin vahvistinpiireihin saadaan paremmin yhteen ominaisuudet. Kuitenkin, jos muokkaat lähtöimpedanssi, olet usein kauppaa pois maksimitehon muita asioita, kuten laajakaistan suorituskykyä.

Voidakseen lähettää maksimiteho on kuorman minun olisi liittää vastus vastaa Thevenin vastuksen piiri. Onko toisin päin mahdollista? eli Kysymykseni on, jos meille annetaan tietyn kuorman voimme välittää maksimiteho muuttamalla Thevenin vastus piirin (jotenkin)? Kirjat sanoo, että se on mahdotonta koska valta saa hajoaa Thevenin vastus. Mutta silti minusta olisi maksimaalinen teho.
Tämä on usein aiheuttaa hämmennystä monille ihmisille. Jos Thevenin vastus lähde on kiinteä, suurin teho siirto tapahtuu, kun kuorman resistanssi on yhtä suuri kuin Thevenin vastus. Toisaalta, jos kuorman resistanssi on ennalta määrättyä, suurin teho siirto tapahtuu, kun lähteen (Thevenin) resistanssi on nolla tai käytännön tapauksissa, niin pienenä kuin mahdollista.

Hyvät ystävät! Hei Kuten Pjdd sanoi, kun ulos laittaa impedanssi jokaisen vaiheen tulee nolla, sovitus voi tapahtua. kuten op amp (ihanteellisessa, zout = nolla) Ystävällisin terveisin Goldsmith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back