suuritehoiset muuntimen 4 neljännesympyrä valvonta (uusi kysymys)

H

hsklkk

Guest
1) Miten suunnitella suuritehoiset DC / DC-muunnin EV hyväksymisestä 4 neljännesympyrä valvontaa.
Input: 48 (4 soluja) ja 96V (8 solua)
Out: 200V
Teho: 1kW 4 kW (inital kokeilla on 1kW sitten vauhtia 4kW)
2) Lisäksi voin käyttää Power MOSFET tai Ohjelmistotuotteet on parempi minun muuntimen?
3) S / W taajuus on 100 on ok?
Oma ehdotettu malli on vaiheen siirtynyt H-silta sarja-resonanssipiirejä muuntimen "
4) Tämä piiri on ok?Otsikko: suuritehoiset sähkökäyttöinen ajoneuvo teho-muuntimen
a) kehittää korkea DC-DC-muunnin
b) Selvitetään tekniikoita moottorin kuormituksen ja akun lähteistä
Lyhyt kuvaus:
Sähkömoottori ajoneuvon edellyttää valtaa conditioner varten jännite muunnetaan akun jännite on moottorin asemaan.
Kaupunkiajoon auto, jännitettä, että akku vaihtelee 48V että 96V ja moottorin jännite on yli 200V.
Jotkut muut design käyttää 48V-moottori.
Moottori käynnisty nykyinen on suuri ja nimellinen virta on myös suuri kuin hyvin.
Ehdotettu muuntaa on suunniteltu eritelmän ja voi hyväksyä 4 neljännesympyrä valvontaa.
A eristämättömiin muunnin olisi tutkittava.

Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Se on yleensä rakenteeseen ja voi varmasti työtä tällä tavalla.Mutta tietenkin 2-neljännesympyrä design.

kyllä, niin lisätä transistori rinnakkain DF1, 2,3,4, ok?

Kyllä, sitten saat 4q valmiuksia.Se voi olla järkevää jakaa resonanssi kondensaattori välillä perus-ja keskiasteen estää muuntajan kyllästyminen ilman kehittynyttä mittaus ja valvonta.

Voit myös pyysi koskevat MOSFET tai Ohjelmistotuotteet?Saat pienjännitekaapeli puolella MOSFET on selvästi parempi pienempi saturaatio jännitteet milloin tahansa taajuus, 100 kHz toimivat usein myös suurjännitesiirtoverkkoa silta olisi MOSFET.
.

En ole varma tarkoitettu vaiheen siirtynyt H-silta.Ei se merkitse muuttuja vaihesiirtokerros?Uskon, että ajoitus on pääasiassa määräytyy sen resonanssitaajuudelle nolla nykyinen vaihtaminen on mahdollista vain täyttä kierrosta.

Kiitos FVM,
1) Voitteko kertoa minulle tiedot siitä, miten jakaa C?
2) 100 on vain minun käsitykseni, ei saa, joten ehdotan, että projektin noin FRQ ja IC käytetään?
3) Vaiheittainen siirtynyt tarkoittaa käyttövaiheeseen siirtyminen saada halutun jännitteen tasolla eikä muuttaa Käyttömäärä koska se on vakio FRQ, olenko oikeassa?

Myös Olen päivittänyt post (lähetetty yksityiskohtaisesti projektin)

Halkaistu kondensaattori tarkoittaa käyttämällä kahta kondensaattorit on kaksinkertaistunut kapasitanssi kukin ensisijainen ja toissijainen.The resonanssitaajuudelle on pääasiassa determinded jonka muuntaja vuotaa induktanssi ja yhteensä (sarja) kapasitanssi.

Voin kuvitella vaiheessa siirtynyt sillan hallinnassa, mutta se merkitsee luopumista ZCS periaatteessa minun mielipiteeni.Yleensä sarjatuotannossa resonanssipiirejä konverttereiksi Tiedän tarjoaa kiinteän jännite käännös (1:1 yhtä käämien) ja niitä käytetään ilman palautetta valvontaa.Oletteko viitata eri käsitteitä?

kyllä, kiitos paljon, sain sekoittaa la
Pyysin prof, hän ehdotti minua käyttövaiheeseen-siirtynyt muunninta.Hän sanoi, molemmat vaihesiirtokerros ja resonanssipiirit muunnin on ok.
Jos voin käyttää vaihesiirtokerros muunnin, onko se hyvä?
Voitteko ehdottaa IC nimi MOSFET ja vaihesiirtokerros valvonta IC ja palaute valvonta ICLisätty jälkeen 11 minuuttia:Voin vaihtaa suunnittelu piiri la, katso
Ehdotan, käyttää:
Phase-Shift-muuntimen
S / W Freq: 100
Component: Power MOSFET
Voiko joku opettaa minulle, miten suunnitella velkainstrumentin kaikkien osien ja ehdottaa IC projektiini

Uusi kysymys,
joka Ics minun tulisi käyttää valtaa MOSFET ja valvojan ja muiden?

On olemassa eri IC ajo u voi mennä seuraavan linkin
http://focus.ti.com/paramsearch/docs/parametricsearch.tsp?family=analog&familyId=398&uiTemplateId=NODE_STRY_PGE_T&startIdx=11&endIdx=20 # rt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back