switching mode PW tarjonnan

K

Kon zaw

Guest
Nyt olen oppimista vaihtamaan Mode Power supplys.Olen oppinut, että siirtyminen PW tarjonta voi theoritically antaa säännellä 15V DC alkaen 15V DC lähteestä avulla PWM-menetelmällä.
1.kuinka vähän voi vallan käytön kieltämisen edes olemassa muuntaja ja transistorit? (se on kuin Ikiliikkuja mechine!)
2.Miten Tu muuntajan toiminta on DC?
3.Miten PWM perustaa nykyistä siirtymisessä transistorin apua kuormituksella asetus?
antakaa minulle iso kuva tai yksityiskohtia.Olen sekava.
kiitos

Gdy konsorcjum VESA postanowiło zaimplementować rozwiązanie AMD przeciwdziałające stutteringowi i tearingowi w standardzie Display Port, wiadome było, że Nvidii i jej G-Sync ciężko będzie się przebić. Zwłaszcza, że technologia producenta z Santa Clara jest znacznie droższa w implementacji i działa tylko z GeForce'ami. Mimo to Nvidia się nie poddaje...

Read more...

Hi Hyvä Kon zaw!

Sain sinut eBook, se voi auttaa.

Kiitos!

Mansour_M kirjoitti:

Hi Hyvä Kon zaw!Sain sinut eBook, se voi auttaa.Kiitos!

Hyvä ystävä,
Mitä olen ymmärtänyt, että ongelma esiintyy, koska ur virtalähde on lyhyt.Tarkista liitännät ja yritä uudelleen.Onnea

Ystävällisin terveisin,
Muhammad Ali

Hyvä fazan83
Pyysin opettajan sinulle PB.ei ur sulakkeen puhaltaa vain päälle tai sen jälkeen joskus?Jos isku immdiately, PB voidaan tuotannon § lyhyt, muuntaja lyhyt tai swithcing transistorit lyhyt.if u get joskus testata, tarkista toisen AC voltin tuotannon muuntaja.Saatat pystyä eristämään väärään osastoon.
haluta jakaa minulle, jos u saada hyviä kirjoja sw virtalähde.
kiitos

Kon zaw kirjoitti:

Hyvä fazan83

Pyysin opettajan sinulle PB.
ei ur sulakkeen puhaltaa vain päälle tai sen jälkeen joskus?
Jos isku immdiately, PB voidaan tuotannon § lyhyt, muuntaja lyhyt tai swithcing transistorit lyhyt.
if u get joskus testata, tarkista toisen AC voltin tuotannon muuntaja.
Saatat pystyä eristämään väärään osastoon.

haluta jakaa minulle, jos u saada hyviä kirjoja sw virtalähde.

kiitos

Hi!

PWM on suuri järjestelmän mukauttaminen ....Mutta on palautettu ...
Suurimpana vaikeutena on PWM ei ole toimintaverkostoja kohta: se on alku.

Onko sulake isku normaalissa toiminnassa, tai käynnistyksen yhteydessä??
Jos sinulla on 15V päävirtapiirin rautatie-ja kuorma 2 ohmia, on käynnistyksen, PWM rekisterinpitäjä ei voi rajoittaa vuonna Rush nykyisen, mikä tulee olemaan 15V 2 ohmia, ja sinun sulake räjähtää ...Sinun pitäisi rajoittaa Syöksyvirta ...

Minkälaista valtaa silta käytät???Sulake voi puhaltaa sillä ampua läpi komento Power transistorin (High And Low transistorin voisi tehdä samaan aikaan ... Oikotie vallan rautateiden maahan ...) kannattaa lisätä kuollut aika transistori komento .

On SMPS, on aina energiaa stockage laite.voisi olla Capacitor vuonna CUK, tai IC ja Buck-boost / flyback ....Jos se on IC, katsella kyllästymisestä virtaa raskaiden kuorma ....

Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, voisi olla värähtelyn välillä kuorman ja PWM valvoa järjestelmän ....sinun pitäisi valvoa tuotantoa PWM, ja yrittää ottaa häiriön (ja kuormitus, virta rautateiden ja komento ....)

Onnea matkaan!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back