Swtiching P * otel DXP on Cadence ...

M

mfilippa

Guest
Olen tässä prosessissa siirtyä Cadence koska työskentelen yrityksessä, joka käyttää Cadence.Minulla on vaikea yrittää oppia ohjelmistoa.Minusta P * otel oltava käyttäjäystävällisiä kuin Cadence.

Joka tapauksessa, Voiko joku kohta minut komennot / toiminnot / etc vuonna Cadence että voi suorittaa samanlaisia tuloksia kuin seuraavat komennot P * otel:

1) Kysely:
esim. IsPad ja Net = 'GND' ja HoleSize ='30mil ".Onko mahdollista rakentaa tällainen kysely Cadence?
2) Navigator: komponenttien, verkot, Kongon demokraattisen tasavallan jne. Miten navigoida niitä Cadence?
3) Tarkastaja: muuttaa koordinaatit kohteen, netto tyyppi jne. Mikä olisi vastaavalla Cadence?

Kiitos!
MPF

1.Näyttö - Element - configure Suodatin ja valita elementti

2.En tiedä, P * otel niin olen vierasta mutta mielestäni vastaus 1.vastaukset tämän myös.

3.Esimerkiksi - valitse Muokkaa / Siirrä asettaa suodattimesi uudelleen, valita osa ja tyypin mukaan komentoriviksi ix nnn - ix = increment X - IY = increment y tai voit asettaa verkon asianmukaisesti ja siirtää sen.

SiGiNT
Last edited by sigint
27. tammikuu 2005 17:57, muokattu 1 kertaa yhteensä

mfilippa wrote:1) Kysely: esim. IsPad ja Net = 'GND' ja HoleSize ='30mil ".
Onko mahdollista rakentaa tällainen kysely Cadence?

2) Navigator: komponenttien, verkot, Kongon demokraattisen tasavallan jne. Miten navigoida niitä Cadence?

3) Tarkastaja: muuttaa koordinaatit kohteen, netto tyyppi jne. Mikä olisi vastaavalla Cadence?Kiitos!

MPF

HI

Valitettavasti varten Cadence PSD.U on aloitettava alusta alkaen (Kaavioesitys, Rakenna Geometria ,...).Mutta tämä on minun ratkaisu.I Käytä Orcad tehdä Kaavioesitys (Erittäin FAST).Rakenna jalanjälki vuonna Allegro, kääntää netlist alkaen Orcad on Allegro-> paikka ja Route.Jos U halua simulointi, käytä Spectraquest.

Onnea

käytä alla olevia conveert teidän suunnittelua protel on. BRD tiedostot:
1-viedä protel tiedoston muoto PCAD ASCII-tiedosto.
2-avata uuden tiedoston avulla PCAD2001 tai PCAD2002 ohjelmisto.
2-1-sinulla voi olla joitakin ongelmia, joita reported.try korjata ne.
3-in PCAD alkaen Tiedosto-valikosta, valitse export> PDIF.
4-Uusi tiedosto on luotu. Pdf laajentaminen.
5-Avaa. Pdf-tiedosto tekstieditorissa ja muuttaa parametri nimeltä DBgrid muodossa 1-0.1.
6-tallentaa uuteen tiedostoon.
7-Avaa PCAD kääntäjä (joka on yksi allegro palvelut), valita. Pdf-tiedosto syötteenä ja accepr Allegro default vaihtoehdot tiedoston.
8-Kartta kerrokset perustuu vaatimukset. (Välillä PCAD ja Allegro kerrokset)
Uusi tiedosto laajentaminen. BRD luodaan, että voit avata Allegro.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back