Synchronous pukittaa muunnin

U

usernam

Guest
Miten tarkalleen ottaen pukittaa muunnin työtä. Olen lukenut aiemmat viestit on foorumi, mutta en vieläkään ole keksinyt, miten mosfet rinnalla diodi vähentää tappioita. Sen ainoa taaksepäin virtaa että MOSFET tulee pelata. Sillä nykyinen joka on positiivinen (samanlainen suuntaan normaaliin buck) diodi johtaa eikä optimistiselta kytkin niin miten se vähentää tappioita?

Itse asiassa, MOSFET voi johtaa virtaa molempiin suuntiin. Näin se vähentää tappioita. Se on kytketty päälle pian sen jälkeen, kun muut MOSFET on kytketty pois päältä. Ja synkronisen buck alemman MOSFET ainoa johtaa nykyisen "taaksepäin".

MOSFET johtaa virtaa molempiin suuntiin?? Miten se saavutetaan? Sen perusteella mitä minä muistan MOSFETs jos sen NMOS, nykyinen kulkee valua hankkia ja PMOS, nykyinen kulkee lähteestä valua. Ehkä on hieman käänteinen vuotovirta mutta se tuskin merkittävästi. Alemmassa MOSFET kun nykyinen on "taaksepäin", eli se olisi normaali buck, MOSFET ruumis diodi tekee johtuminen. Joten tässä tapauksessa olemme takaisin samaan vanhaan buck topologia johon liittyy menetyksiä ja alentaa tehokkuutta.

MOSFET tekee molempiin suuntiin, ja esittelee samalla vähissä välinen resistanssi lähde ja valua. Siellä säästöt tulevat. Pitäisi nähdä on jännitehäviö diodin, näet pieni Rdson jännitehäviö MOSFET. Mitä, miten MOSFET johtaa molempiin suuntiin, katso sisäinen MOSFET rakennetta ja huomaat, että ei ole mitään erityistä johtumista "taaksepäin", koska on vain yksi kanava välillä lähde ja portti. Tämä kanava on yhtä tyyppiä ja puolijohde vain joko L-tai N, päihin johon on semoconductors on vastakkainen polariteetti. Seikka on se voi johtaa virtaa jompaan kumpaan suuntaan, jos hilajännitteellä on sellainen, että kanava on auki, oikosulun omaa kehon diodi. Lisätietoja siitä, että näet tämän appnote, erityisesti sivu 3. www.onsemi.com/pub/Collateral/AN1520-D.PDF

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back