synkronointi

O

omid219

Guest
Hei
Minulla on kaksi bussit minun suunnittelu, let's soittaa heille A & B.
Kello B peräisin jakaja on CLK A.
Onko minun tarvitse synkronointi kun tietojen siirtämiseen CLK A B toimialueen tai päinvastoin?

Kiitos,

Sinun tapauksessasi I dont ajatella tarvitset synkronoinnin.

Mielestäni vain synkronointia varten eriaikaisesti signaaleja.Tietoja, jotka ovat synkroninen vuonna kellot ei tarvitse synkronoida.

Aiotte tarve FIFOs kahden aloilla, yksi A, B ja toinen B A.

kello A ja kellonkotelot B, vaikka synkroninen, ovat eri taajuuksilla ja on myös eri vaiheissa.

Tietoja ei ole puhkeamispaineen muodossa, joten ei ole tarvetta FIFO.En vain tiedä, minun on synchronizers vai ei.
Ensimmäisessä silmäyksellä näyttää siltä, että koska kellon B syntyy jakamalla CLK A, ne ovat synchronuse ja eivät tarvitse synchronizer.Mutta on selvää, että kellon B on tulossa hieman jälkeen kello A, koska jakamalla FF viivytystä.Joten meillä saattaa rikkoa ruumassa kun tiedot on siirtymässä verkkotunnuksen A paikkaan B. Olenko oikeassa?

Quote:Tietoja ei ole puhkeamispaineen muodossa, joten ei ole tarvetta FIFO.

Hei,

No tästä se kaikki riippuu siitä, kuinka monta kello palkokasveille tietojen virtaa, ja taajuus kello jaettu, oletan että eample tietojen virtaa kahden vuorokauden palkokasveille kerran ja ur käyttäen taajuus divivder 2 kellon, B Bus, sitten sen ole tarpeen, koska tietojen tulee vaihe nousu reunat kelloja.

Ja eivät pidä viipeitä kellon samalla päättää, että synchronizer.Ja jos tiedot on osa puhkeamispaineen sitten sen täytyy käyttää FIFO.

No jos ei käytä Handshaking mekanismi tästä syystä olisi asianmukaista.

Terveisin
Raghu

Quote:

Myös sen mukaan, miten jakaja floppi alkaa, siitä alkaen logiikan 1 tai loogisen 0, kello B voisi olla 180 astetta out-of-vaihe, mitä te odotatte.
Miten hallita jakaja floppi n aloitusannos logiikan tasolla?
(Nollaa?)

Quote:Joka tapauksessa alkuperäinen arvo jakaja floppia ei ole väliä niin kauan kuin metastability on concerned.Since CLK A ja CLK B reunat ovat aina linjassa.

Mutta silti olen handshaking on tarpeen, koska joissakin tapauksissa puhkeamispaineen alkaa ensimmäisen tiedot eivät välttämättä ole yhdenmukaisia.

1.CLKB olisi syntynyt (jaettuna 2) alkaen neg-reuna CLKA niin, että voit jättää setup / pidä kun synkronointi.
2.Jos käytät kellon puu varten CLKA ja CLKB, muista asettaa rajoituksia näiden kello puu, niin että CLKA ja CLKB voi olla tasapainossa ja kiinteiden vaiheessa suhdetta vaikka ulos pelimerkin
3.clock vinossa / siirtyminen / max min välillä CLKA ja CLKB ovat riippuvaisia tiheyden ja koon pelimerkin.
4.Synkronointi tietojen välillä 2 kello verkkotunnuksia on oltava rekisteri

CLKA ja CLKB ovat synkroninen vaikka ne ovat hieman viivästyttää aiheuttamat DFF.Riippuu IC Design rule, jos kellot ovat samasta lähteestä tai synkronoinnin, ne eivät tarvitse mitään muuta käsitellä sitä.

Sikäli kuin tiedän, että ei ole tarvetta synkronoida tiedot kello ja sen jaettuna kello kuin ne signaalit näiden kellot noudata asennusohjelman ja pidä rajoitukset.

ystävällisesti läpi liiteasiakirjaan ennen synchronizers vuonna ur suunnittelu
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Sinun tapauksessasi I dont think you vaadita mitään synchronizer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back