Synopsys 2002,05 mukaan RH8

M

mami_hacky

Guest
En voinut ajaa tärkein komentotiedosto asennuksen Synopsys 2002,05 ydin synteesi alle RedHat 8. Kun vedota install.now shell script, se tuottaa noin virheilmoituksia. mitään käsitystä?

Olen asentaa onnistuneesti ennen! Sinun täytyy muokata komentoriviskriptejä!

Olen työskennellyt OK 2002.05-SP1-3, RH7.3 (+ ncursesin kirjasto). Oletko tarkistanut, että binäärit ovat yhteensopivia käyttöjärjestelmän versio?

Olen asentanut 2002,05 alle rh8.0 liikaa, ja olen asettanut lisenssi tiedosto ja suorita GUI ok, mutta kun luen tai analysoida VHDL tiedosto doc / esimerkkejä hakemistoon, olen aina saanut sisäinen virhe, kukaan tiedä miksi?

Kopioi lisenssi tiedosto / usr / Synopsys / admin / avain, ei tarvitse asettaa LM_LICENSE_FILE env. :)

Olen asentanut 2002,05, mutta en voi ajaa design_v * sion ja prime_time n GUI järjestelmä sanoi, että se ei löytänyt liborg.so haluan tietää miten voin ratkaista sen ja mistä löydän tiedoston

"Design_vision" GUI, ja PrimeTime GUI - ei tueta hyvin Linuxissa. Kuitenkin RH7.3 toimii molemmat, ja niin tekee RH8.0. Ensi vuonna nämä graafisia perustuu QT - ja pitäisi olla OK. Sillä välin 3 workarounds: 1. Päivitä joko RH7.3 tai RH8.0 2. Käytä "psyn_gui" eikä "design_vision" - se on pääjoukko. 3. Käytä erityistä DC & PT binäärejä RH7.2. Olin itse mieluummin vaihtoehto 1.

Voi kiitos roli, mutta os jos olen asentanut ohjelmisto on RH8.0. Joten miten voin ratkaista tämän ongelman?

Voi kiitos roli, mutta os jos olen asentanut ohjelmisto on RH8.0. Miten ratkaista ongelma? jos kuitenkin haluat käyttää RH8.0.

[Quote = Dick Hou] olen asentanut 2002,05 alle rh8.0 liikaa, ja olen asettanut lisenssi tiedosto ja suorita GUI ok, mutta kun luen tai analysoida VHDL tiedosto doc / esimerkkejä hakemistoon, olen aina saanut sisäinen virhe, kukaan tietää miksi? [/quote] Pidän siitä, että voi ajaa "design_vision" GUI, se on OK! : O: D mutta design_analyzer vielä edellä virhe.

On periaatteessa 3 GUI ympäristö-kirjastoissa saatavilla RH7.2/7.3/8.0: a. Motif b. MainWin (MW) c. QT Solutions / Info: 1. Vanha "design_analyzer" GUI on motiivi perustuu - eikä ole koskaan aiheuttanut mitään ongelmia minulle (RH7.2/7.3/8.0) 2. Uusi "design_vision" GUI on MW perustuen, on ongelmallista, ja ei tue RH7.2, mutta toimii hyvin RH7.3/8.0 jostain tuntemattomasta syystä. 3. Ehkä sinun pitäisi yrittää "psyn_gui" (PhyOpt GUI - eikä "design_vision" GUI) - se on pääjoukko - ja toimii hyvin RH7.3/8.0. Se on myös ensimmäinen Synopsys tuote vuonna 2002, että on Qt! 4. Alkaen vuoden 2003 puolivälissä - kaikki Synopsys GUI tuotteet ovat Qt! 5. PrimeTime GUI toimii tällä hetkellä hyvin RH7.3/8.0. 6. Puuttuva lib (tai incompatibel lib) - liborg.so - voi puuttua riippuen RH asennus - Olen asentanut Full Server - ja ei ollut ongelmia, eikä kertomuksia puuttuu lib. 7. On väliaikainen versio Synopsys ohjelmia (ks. SolvNet tarkan latauslinkkiä) - joka ajaa MW perustuen graafisia koskevan RH7.2/7.3/8.0.

[Quote = roli] on periaatteessa 3 GUI ympäristö-kirjastoissa saatavilla RH7.2/7.3/8.0: a. Motif b. MainWin (MW) c. QT ....[/quote] Anteeksi, mutta mitä on QT? Tiedän aiheen ja MW samoin, mutta ei koskaan kuullut QT.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back