synteesi I & Q kello käyttäen 2 PLLs

E

Eugen_E

Guest
Hei,

Haluan kysyä, onko se mahdollista tuottaa quadrature kello käyttäen 2 sisäänmenoa signaalit hieman vaihesiirtokerros niiden välillä, sovelletaan 2 PLLs kuten kuvassa.
Taajuus kärkiharppi toteutetaan cascaded flip-flops olisi nollattu alussa, jotta voidaan varmistaa asianmukainen vaihesiirtokerros tai PLLs wil huolehtimaan tästä?

Kiitos.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Ehdotan teille alkaa kahdesti taajuuden ja jakaa se kahteen osaan, jossa käytetään kahta flip-flops, yksi triggerred on nouseva reuna, toinen lasku reuna signaalin.Sinun kahden signaaleja, jotka ovat aina 90 ° epätahdissa.

Kiitos vastauksesta.

Tiedän saada kvadratuuri käyttäen 2 läppä flops ja inverter, mutta en halua käyttää edellä piiri joka - PLL.

Suurin taajuus on VCO on PLL on rajallinen, ja en voi aford taajuus rajapinnan 2.Tuottavan 2 signaali 2,8 ° vaihesiirtokerros on helpompaa, koska se on tehnyt ohjelmistot - ohjelmisto DDS runing on suoritin, eikä minun tarvitse PLL joka tapauksessa kertoa taajuus.
Kerro minulle, jos tämä toimii, ja jos minun pitäisi palauttaa taajuus kärkiharppi alussa.

En ole varma Ymmärrän kommentteja taajuus on liian korkea, koska sinun ei enää tarvitse PLLs.

Joka tapauksessa, en ymmärrä, miksi tarvitset 2,8 ° vaihesiirtokerros, jos tarvitset signaaleja olla kvadratuuri.Eikö se on 90 °?
Muu kuin että olen sitä mieltä, että lähestymistapa toimii.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back