tämä yhden sataman regfile tai dual-port reg-tiedoston?

E

eexuke

Guest
Dear all,
Koska on olemassa yksi-portti, kaksi-portti ja kaksi porttia regfile, voisitko kertoa minulle, onko alla kuvaus yhden sataman tai dual-portti regfile?

input clk, reset;
input CS, RW;
iput [4:0] addr;
input [7:0] data_in;
output [7:0] data_out;
reg [7:0] regfile [31:0];

Koska on kaksi porttia data_in ja data_out, mutta luku / kirjoitus ei voi tapahtua samanaikaisesti, olen hieman hämmentynyt ....
Please eroon valoja siitä!Monet kiitokset etukäteen

Hei,
Tämä on yksi satama reg-tiedostoa.Kaksoisinduktiolla portti, sinun sarjaa osoitteen muistiin Block.

Se on normaali käytäntö on tiedot ja tietojen ulos erotettu sisällä ASIC.muistin sisällä mikrosiru on kuin ryhmä D Varvassandaalit, jossa tulot ja lähdöt toisistaan.Vasta kun lähetät tiedot pois siru, että käytät kaksisuuntainen portti tallentaa nastaa!

Joissakin tapauksissa voit käyttää kaksisuuntainen sataman sisällä ASIC samoin, koska metallikerroksen rajoituksia ja / tai IP-lohkon tiedot.

BR
/ Farhad

Hi, eexuke

Jos tämä on dual-port muistin, että olisi kaksi kelloa satamissa.

Jos tämä on kaksi porttia muistin, olisi kaksi data_in / data_out.

Onnea

kerta-portti
mutta parempi antaa täydellinen / osittainen RTL
Se tekee asioista selvää!

tietenkin yksi portti.
kahden sataman pitäisi olla kaksi osoite ja tietojen pääsy satamiin

Tämä on yksi satama ram, koska kaksi porttia tarkoittaa kahta osoitetta porttia,

ole kaksi dataportit, RAM joukko pääsee kahden riippumattoman

osoite.
eexuke kirjoitti:

Dear all,

Koska on olemassa yksi-portti, kaksi-portti ja kaksi porttia regfile, voisitko kertoa minulle, onko alla kuvaus yhden sataman tai dual-portti regfile?input clk, reset;

input CS, RW;

iput [4:0] addr;

input [7:0] data_in;

output [7:0] data_out;

reg [7:0] regfile [31:0];Koska on kaksi porttia data_in ja data_out, mutta luku / kirjoitus ei voi tapahtua samanaikaisesti, olen hieman hämmentynyt ....

Please eroon valoja siitä!
Monet kiitokset etukäteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back