tässä on minun ongelmani ...

M

myanm

Guest
Hi Hi! Anteeksi, kysymykseni ei saanut pisteen. Tarkoitan ... Käytän 5x7 näyttö ja PIC16F84A kanssa 4017, mutta käytän ohjelmaa 16F84 ja vain f84 sitten ohjelma ei toimi todellisuudessa ... ohjelmaan, "TE liikkuvat merkki näkyy liikkuvia ... mutta todellisuudessa, yksi lähtö sarakkeen löytyy epäonnistua, ei muissa ohjelmaan mielestäni jotain menee pieleen .... Pls selittää minulle .... Kiitokset,

Ohjelma kirjoitettu 16F84 ..... eivät toimi 16f84a. Joten yritä kääntää uudelleen teidän koodit 16f84a ..... Onnea

HI sinun on myös muokata lähdekoodia. En tiedä, mikä ohjelmisto käytät, mutta yrittää myös header tiedosto 16f84a aivan ensimmäisessä sijaintia lähdekoodia. bye.

En haluaisi saivarrella, mutta ei ole ohjelma eroja 16F84 ja 16F84A. 84a voi juosta 20 MHz, kun 84 voi vain ajaa 10 MHz. Jos käytät samaa kellotaajuus kuin ei-suunnittelu, hex tiedosto pitäisi toimia ihan hyvin. Nyt sinun täytyy kertoa ohjelmoija että ohjelmoit 16F84A - Uskon ohjelmointi algoritmi on erilainen. Useimmat ohjelmoijat avulla voit tehdä tämän (käytä F84 HEX kanssa F84A chip). On myös joitakin eroja sataman tulo suurjännite minimivaatimuksia, vaikka niiden ei pitäisi aiheuttaa ongelmia kanssa CMOS. On mikrosiru migration (84 84) voit etsiä tarkemmin. Olen varma laitteistosi on virhe. Kuten sanoin aiemmin, ilman lisätietoja, on vaikea auttaa. Onko kaikki muut sarakkeet toimii? Jos yksi ei syty valoa, olisin etsiä huono yhteys. Phil ps, onnea, olen poissa viikon ...

Hei sanon myös, että ei ole perus-ja tärkeä ero 84 ja 84. Minusta programm on hyvin vähän problem.check jälleen ohjelmaan. onnea.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back