Täyden roolin ymmärtämiseksi n +, p-ala, n-, nwell, Pwell

B

bicave

Guest
Se, s minulle vaikeaa toteuttaa roolia n +, n-, p +, p-, n-driff, Pwell, diffuusio .. MOS-rakenteen. Olen aina hämmentää ja saada iso palapeli. mikä asiakirja voisin oppia? tai antaa minulle lyhyt kuvaus niistä. Kiitos

Hei, Sinun täytyy oppia fysiikan puolijohde-ja layout tekniikoita. Yritä löytää hyödyllisiä kirjoja foorumi 66. hei.

n + tarkoittaa korkeaa N-tyypin doping alueella; n-on alempi doping konsentraatio, n-diff on sama kuin n +, se tarkoittaa, n-tyypin diffuusio; Pwell on p-tyypin hyvin.

Hei, sinun pitäisi lukea CMOS-tekniikalla (vain lyhyt katsaus tarvitaan) ja se auttaa paljon

Lyhyesti N-semoconductor on ensisijainen kantaja-elektroneja p - semoconductor on ensisijainen kantaja-reiät "+" tai "-" tarkoittaa, että tällä alalla paljon ensisijainen harjoittajien (tai vähemmän jos "-") sitten alueella ilman "+" tai " - "niin voimme muuttaa resistiivisyys materiaaleja. Diffuusio - on prosessi luoda p, p +, n, n + jne alueilla. Hyvä analogia - leviää aerosoli huoneessa Pwell-diffuusio p-semi n-substrape (yleisin) nwell-diffuusio p-dopingin n-substrape

Oletan, bicave pyysi rooli näitä asioita, ei keskimääräinen näistä asioista. Oletan ajatella kuin että: tehdä yhteystiedon pitäisi tehdä p + alueen (tai n +, riippuu) muussa tapauksessa se toimisi kuin Schottky risteykseen (esim. et conact substraatti suoraan) Hyvä idea lukea Art analogisen layout.

Jos u dont on tarpeeksi pisteitä ladata edellä mainittu kirjoja, U voi aina luottaa ja mennä emule.com saada mitä kirjan u halua .. Sen parempi idea kirjojen pian .. Toivottavasti se auttaa sinua

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back