Täytyy suunnitella väline Auto Range-toiminto

N

nguago

Guest
Hi everybody, aion suunnitella väline Auto Range-toiminto (käytän AVR mikro). Mutta minulla ei ole kokemusta tällä alalla. Cuold annat minulle neuvoja ja joitakin tapa ratkaista ongelma (Auto Range-toiminto) Kiitos kaikille!

Mikä on signaali? Mistä se tulee? Mitkä ovat rajat? Onko akateeminen luokka tai teollisuuden / tutkimushanke? Vastaukset näihin kysymyksiin voitaisiin määritellä laitteisto. Ainakin tarvitset variable gain vahvistimen (VGA) Jossakin Signaalinmuokkaus ketju. Alkeellisia algoritmi on melko yksinkertainen. - Jos signaali osuu ylempi rajat nykyinen dynaaminen alue - askel alaspäin VGA voitto. Pidä tehdä sitä kunnes signaali lakkaa lyömällä sitä. - Jos signaali on alle tietyn arvon (esim. alle 40% Dynamic Range) jonkin esiasetettua aikaa laskea uuden parhaan voitto (kaksi voittoa). Haluaisin myös kutsua kysymyksesi omistautunut signaaleja ja anturit: http://tech.groups.yahoo.com/group/sensorforum . Terveisin, - Nick

Kiitos u, tulosignaali on jännite 0-5V. Normaalisti käytän sisäänrakennettu ADC (8 bit). Mutta tässä tapauksessa haluan väline korkeamman resoluution (16bit) ja saa käyttää ulkoista ADC. Joten luulen, että olen automaattialueelle, mutta en tiedä miten se tehdään. Cuold u auttaa minua! PS: Pahoittelen E, minä lisätietoja, jos edellä mainittuja tietoja ei ole kirkas! Kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back