T610 LCD pinout for vuorovaikutuksessa PIC Controller

D

Darth.Vader

Guest
Hei kaikille ja hyvää uutta vuotta: D dont löytyi pinout tämän LCD, minun täytyy hieman lib käyttää sitä Pic Controller. Voiko kukaan auttaa? Kuin etukäteen: wink: Darth.

Hi: D Kuin tämä URL ... se on erittäin hyvä monille LCD .... Mutta ei pinout varten T610 LCD, olen tutkia HD66766 esite liian ... Mielestäni ainoa mahdollisuus löytää pinout on tappaa kaveri ottaa hänen GSM: wink: Darth ....

Hi terka: DI dont on puhelin, vain hänen LCD. Mutta mitään tietoa miten voin liittää sen. Toivon, että kukaan täällä ei löytänyt tätä. Vihdoin olen tehdä hieman C-kirjasto käyttää Nokia 3310 LCD minun 18F258 microcontrolleur. Nyt tarvitsen pinout lähtien T610 LCD tehdä sama, mutta väri tällä kertaa: wink: Darth.

Hei kaikki: wink: Olen löytänyt koko kaavamaisen Sony Ericsson T610. Nyt uskon, että voin tehdä minun ensimmäinen väri LCD hakemuksen PIC18Fxxx. Liitteenä kaavamaisen kaikkien wo on interrest tehdä samaa kuin minä: spoko: Darth ....

Hei! Kuka tahansa tietää, mistä löydän T68i SonyEricsson kaavioita? Löysin somu hyödytöntä tietoa, ainoa asia litteinä Haluan vain ajaa LCD.

@ Darth Vader Hei, sinulla oli menestystä ajo näytössä? terveisin, Ralf

Onko kukaan jäljittää liitin näytön? näyttää todella funky ... Ajattelin suoraan juottamalla kaapelit näytön, mutta voisi helposti tuhota folio ...

[Quote = Darth.Vader] Hei kaikki: wink: Olen löytänyt koko kaavamaisen Sony Ericsson T610. Nyt uskon, että voin tehdä minun ensimmäinen väri LCD hakemuksen PIC18Fxxx. Liitteenä kaavamaisen kaikkien wo on interrest tehdä samaa kuin minä: spoko: Darth .... [/quote] Hei, i `m Espanjasta, niin pahoillani minun huono englanti.: Cry: I` m kiinnostunut katsotaan mikä t610Lcd minun pc, mutta i don `t tiedä miten. Olen lukenut, että Darth.Vader oli tehdä. Hän tekee sen? Viimeinen virka Dart.Vader on 2002. Kuka tahansa voi kertoa minulle miten voin katsotaan mikä tietokoneeseen?

[Quote = Ignite] Hei! Kuka tahansa tietää, mistä löydän T68i SonyEricsson kaavioita? Löysin somu hyödytöntä tietoa, ainoa asia litteinä Haluan vain ajaa LCD. [/Quote] Hei, jos haluat vain käyttää näyttöä sovelluksessa kokeile tätä linkkiä: h ** p :/ / forum. lcdinfo.com / viewtopic.php? t = 779 & start = 15 viimeinen linkki on selitys siitä, miten sitä käytetään.

Hei taas, täällä on yksinkertainen esimerkki ohjelman VB6 hallita T68i LCD LPT-porttiin tietokoneen. Lähdekoodi on saatavissa, joten voit kääntää sen ucontroller. Koodi ja käyttöliittymä perustuu Rifer koodi ja käyttöliittymä T28 LCD.
sample.jpg
Toivottavasti tämä auttaa. Cex.

Vika kaavamainen. Lisäsi painiketta testata I2C osoitteeseen. Pahoittelemme virhettä. Tässä on uusi versio.

Onko kukaan voinut käyttää tätä (T610) näyttö, on mahdollista vilkaista kaavioita / koodi?

Heya kaikki: D Anteeksi tämä ... pitkään ... ei! En voinut perustaa liitin flex kaapeli tähän LCD. Hän on atm syvälle pakkauksessa. Mieluummin yrittää käyttää Nokia 6100 LCD-saan jotkut halvat eBay ja liitin kortin tulevat sparkfun. cya: D

ystävät on paljon schemmatics GSM foorumeilla ja u voi löytää ne helposti yksi tällainen yhteys on gsmhosting.com

[Quote = cex] Hei taas, täällä on yksinkertainen esimerkki ohjelman VB6 hallita T68i LCD LPT-porttiin tietokoneen. Lähdekoodi on saatavissa, joten voit kääntää sen ucontroller. Koodi ja käyttöliittymä perustuu Rifer koodi ja käyttöliittymä T28 LCD.
sample.jpg
Toivottavasti tämä auttaa. Cex. [/Quote] Hei, Jokainen tietää, jos tämä järjestelmä on voimassa ohjata T610 LCD?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back