Taajuus sijainti Kaksivärinen testaus

U

uusliberalistisen

Guest
Muistan Olen nähnyt aihetta keskustella siitä, miten sijoittaa kaksi taajuus Kaksivärinen menetelmä IIP3 testausta.mutta en löydä sitä nyt kukaan voi auttaa selittämään sen uudelleen?esimerkiksi valita f1 = flo-100M, f2 = Flo-195M, ja IM3 sävy 8M jälkeen mikserin.Haluaisin todella tietää, miksi ja miten voimme valita taajuuden lisäksi kahden äänen.

No, et varmasti voi olla diffierent tuloksia eri taajuudella reuna.Haluat tarkastella oman mukauttamista järjestelmän ja selvittää, mikä on tarkoituksenmukaista.Jos sinulla on paljon kirjekuoren korkeimmillaan heikosti taajuusmodulaatiota, kuten ääni, te ilmeisesti halua ääniä tasaisesti lähellä toisiaan (muutama kHz) nähdäksesi jos vahvistimen ohittaa Kondensaattorit ovat riittävät.Jos sinulla on paljon kanavia, rivi kaapeli-TV-sovelluksen, jonka haluat arvata mitä ääniä teillä olisi eniten ongelmia, itse asiassa joskus jopa siihen pisteeseen tehdä 5-ääni testiä, jotka jakautuvat teidän kanavan taajuutta, jotta yrittää korostaa vahvistimien eniten.Toisin sanoen, testi pitäisi jäljitellä miten aiot käyttää osan.

Sain ur kohdassa, että "yritä korostaa vahvistimien eniten", mutta olen hämmentävää tietoa "Spaced teidän kanavan taajuutta", olisi mielestäni useita ääniä tasaisesti eri kanavia tai useita sävyjä kanava?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back