taajuus työntöpalvelut

K

khorlipmin

Guest
Oma VCO tehty huonosti taajuuksien työntöpalvelut.Ihmettelen, jos minulla olisi testattava sen väärällä tavalla.toivon joku voi auttaa.Erotusdiagnoosia nykyinen oskillaattori käyttää kolminkertainen palautetta.Testasin sen nykyinen sourse on NMOS bias nykyisen ja PMOS kuorma valvoo valvonta-jännite.Kysymys kuuluu, kun vaihdella syöttöjännitteen olisi syöttöjännitteen että nykyinen lähdekoodi ja Ohjausjännite muutoksia samoin?Kun olen kaikki nämä parametrit muuttuneet, kaltevuus on noin 300MHz / V, jos vain syöttöjännite muutoksia itsenäisesti, luku kaksinkertaistuu.
Ajattelen, että minun pitäisi kuulua replikan painottamisella piiri ennen I-testissä sen taajuus työnnön, kuin silloin, kun syöttöjännite nousee, että painottamisella nykyinen vähenee joka on päinvastaisessa tapauksessa on CCO ydin testi riippumaton nykyinen lähdekoodi.
Kiitos

Tajusin, että olen pystynyt joko saada suurjännitesiirtoverkkoa swing tai hyvin pienjännitelaitteet swing käyttölaitteen ulosmenon riippuen NMOS erotusdiagnoosissa pari toiminta-alueella.Onko tämä vaikuttaa syöttöjännite herkkyys?
Saan vähemmän kanssa NMOS vuonna saturaatio mutta amplitudi on alle voltin, ja se on noin 2.5V on 3V.Pitäisikö alemman jännite-tason sijasta?eli 0-1 V?Miten puskurin sen täydessä vauhdissa?
Tärkeintä shound Teen NMOS toiminta kokonaisuudessaan kytkentää tai vain kyllästyminen?
kiitos

löydät viivästyksen puskurin kaavio on
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=673955 # 673955

1.Mielestäni NMOS bias jännite on saatu jatkuvasti bias nykyisten ja ei ole suhdetta syöttöjännite.Ainoa jännite sinun pitäisi säätää on VCO solun syöttöjännite.

2.Se ei ole käytännöllistä tehdä keinu välillä 0-1v.Teidän olisi lisättävä heilahtaa niin suuri kuin mahdollista, paitsi jos taajuus tavoitetta ei voida saavuttaa.Keeping panos NMOS vuonna saturaatio ei ole hyvä valinta, koska se rajoittaa keinu välillä esimerkiksi 2.5v ja 3v.Tämä alue ei ole suotuisa MC työhön.Kokeile kokoluokittelua MC suuremmaksi swing voi olla hyvä valinta.Input NMOS kokoluokittelua vaikuttaa kuormituksella.

3.Choice puskurin piiri riippuu erosta tai yksittäisen päättyi tuotos.
Yksinopeuksisten päättyi tuotos voit käyttää kahta NMOS kaksi tuotantopanosten ja kaksi PMOS kuormana.Yksi PMOS on diodi liittää tyylin ja peilit signaali puolelta toiselle.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back