K
khorlipmin
Guest
Oma VCO tehty huonosti taajuuksien työntöpalvelut.Ihmettelen, jos minulla olisi testattava sen väärällä tavalla.toivon joku voi auttaa.Erotusdiagnoosia nykyinen oskillaattori käyttää kolminkertainen palautetta.Testasin sen nykyinen sourse on NMOS bias nykyisen ja PMOS kuorma valvoo valvonta-jännite.Kysymys kuuluu, kun vaihdella syöttöjännitteen olisi syöttöjännitteen että nykyinen lähdekoodi ja Ohjausjännite muutoksia samoin?Kun olen kaikki nämä parametrit muuttuneet, kaltevuus on noin 300MHz / V, jos vain syöttöjännite muutoksia itsenäisesti, luku kaksinkertaistuu.
Ajattelen, että minun pitäisi kuulua replikan painottamisella piiri ennen I-testissä sen taajuus työnnön, kuin silloin, kun syöttöjännite nousee, että painottamisella nykyinen vähenee joka on päinvastaisessa tapauksessa on CCO ydin testi riippumaton nykyinen lähdekoodi.
Kiitos
Ajattelen, että minun pitäisi kuulua replikan painottamisella piiri ennen I-testissä sen taajuus työnnön, kuin silloin, kun syöttöjännite nousee, että painottamisella nykyinen vähenee joka on päinvastaisessa tapauksessa on CCO ydin testi riippumaton nykyinen lähdekoodi.
Kiitos