taiteltu Maatasoantenni

P

potato_wcn

Guest
Hei, olen parhaillaan matkapuhelimen antennin minun yliopiston research.i on joitakin kysymyksiä, kun taas minun kehitykseen.Alla kysymykseni,
1.How sinä arvio geometria sisäänrakennettu taitettu Maatasoantenni???
Kumppanuutta 2.Kuinka kertaiseksi antenna.it perustuu siihen, mitä teory?
3.how sinä arvioida pituuden joka puolella taitettu Maatasoantenni? Onko olemassa mitään kaavaa tai teory jotka voivat recommand minulle???
4.how valita paksuuden kupari levyn käytetty rakentamisessa antennin ja maa levy?

Thanks for your help

Lue tämä kirja

ja http://www.w8ji.com/radiation_resistance.htm
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Hei

Tein taitettu monopoli kauan aikaa sitten, ja yritän nähdä, jos voin vastata kysymyksiin.

Voit vapaasti korjata jos olen väärässä.Ans kysymykseesi ovat seuraavat

2) Kuten nimestäkin voi ymmärtää, se on taitettu versio taitettu dipoli-antenni.

1) Varsinainen taitettuna monopoli pituus on noin 1 / 2 aallonpituus.

3) Teoria ovat samat kuin tavanomaisen monopoli ja dipoli.

4) paksuus vaijerin avulla rakennettiin taitetaan monopoli on vaikutusta sen BW.Liian vaikea selittää perusteellisesti täällä.Myös Maatasoantenni toimimaan kunnolla, sinun on hyvä koko GND plane

Toivon ans kysymyksesi

Hi:

Mielestäni yksi syy ihmisten käyttöön taitettu dipoli on yhteensovittamiseksi.Tyypillinen Dipoliantenni normaali säde on Z = R J x = 75 ohmia on resoance määritelty jX = 0.Taitettu dipoli on impedanssi on noin 4 kertaa niin suuri.Se on lähes 300 ohmia ja sen vuoksi monissa vanhoissa televisioissa käytetään taitetun dipoles on 300 ohmia Parallel Line.

Ystävällisin terveisin,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back