Taitettu Dipoliantenni simulointi ADS (Help vaaditaan)

L

lkjhgf

Guest
Hei, olen uusi ADS layout simulointi. Olen simuloitu taitettu dipoli microstrip antenni ehdotti TI (Texas Instruments) ja transreceiver siru CC2500 työskennellä 2.4GHz taajuus ADS (jonka datalehti on liitetty), mutta en saa halutun lähdön. Olen liittänyt menetelmä että seurasin tuotetietoa tarvitaan. Joten haluta ehdottaa jos olen seuraavan väärä menetelmä simulointi tai jokin muu virhe. Auttakaa minua ulos. Kiitos.

Hei lkjhgf, olen suvainnut taitettu dipoli monta kertaa ennen mainoksia. Tarkista kaksi asiaa: 1) muuttaa stting ja subrtate ///// GND ///// suljetusta avoin epsilon = 1. Re-simuloida ja tarkistaa tulokset. 2) Miten asetat portteja, voit liittää kuvan, että haluan tietää tulokset Mustafa [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 tunnin 17 minuuttia: [/color] [/size]: D

Hei, Mustafa Kiitos ystävällisistä apua. Muutin asetuksia niin olet kertonut, mutta tuloksia ei tarvitse one.One asiaa en ole ymmärtänyt, että jos teemme maataso auki sitten miten epsilon arvon yksi. Pitääkö minun vaihtaa epsilon arvo dielektrinen kerros? Yritin, että liian mutta tulokset olivat samat kuin aiemmin I liitteenä. Olen liittänyt muutos asettaa kuvat ja myös ero porttiasetusta että haluatte noudattaa. Kerrothan mahdollisista tehtävistä muutoksista tai jos johtopäätös on tehty noin asetuksista.

Tässä on täydellinen projekti. Täytä hieman valoa: idea: sitä. Älä kerro minulle jos mitään ylimääräistä tavaraa tarvitaan.

Hei Mustafa, plz vastata niin pian kuin voit ....... kiireellisten !!!!!!!: cry:

Hei, Anteeksi myöhäinen vastaus, olen tarkistanut hankkeen, asetukset näyttää pitävän paikkansa, mutta reults vieläkään ole hyvä, ihmettelen ulottuvuudesta antenni? Oletko yrittänyt käyttää ansoft Designer-SV?

Alustan para mittarit ovat väärässä. Aseta ilman Dk 1

Hei Olen pahoillani O vaihtaa aihetta hieman tässä cuz i couldnt löytää mitään sen ottelun .. Olen yritän simuloida taitettu dipoli antenni HFSS ... En ole varma, mutta se näyttää ei toimi kunnolla ... Epäilen syövät sitä. Haluan lisätä tähän juttu, että olen uusi HFSS. Jos sopii joku teistä .. katso liitteenä hfss tiedosto ja auttaa minua korjata. Thanks.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back