Takaisin eteneminen algoritmi

V

varshaturkar

Guest
Voiko joku kertoa minulle, miten testata verkkoa, kun se on koulutettu? Kuinka käyttää painot, joita syntyy koulutuksen aikana

input testisignaali lopulliseen päivitetty painot ja tarkista lähtöliitännässä ..... aikaan koulutuksen Älä käytä kaikkia koulutuksen paria .... jotkut panos-tuotos paria pidetään testaukseen .... jos tulokset eivät ole oikeita keinoja verkossa on muistissa malleja ja tarvitsevat lisää koulutusta

I m hyviä tuloksia koulutukseen. I m luokittelemalla tiedot 3 luokkiin siten koulutukseen im saada 3 painot yksi kutakin luokkaa. On haen kaikki kolme painoa kaikille testi tulot ja nähdä tuloksen? Kun tein tätä ei väliä mitä tulo mukaan painot im saada luokissa. kanisteri u pls auttaa minua

Otan sen selvästi ... Tarkoitatko sanoa, että saat kolme painovektorit sanoa [Wx] välisissä yhteyksissä piilotettu kerroksen ja lähtö kerros, .... luokittelemalla tiedot kolmeen tarkoittaa sinulla on kolme lähtöä, joista vain yksi on korkea aika . oikea? sitä kunkin koulutukseen parin palautetta, 3 sarjaa vektorit [Wx] olisi päivitettävä .... Olen jättänyt nähdä ongelmaa .... "Ei ole väliä mitä tulo mukaan painot im saada luokkaa." En saa tätä. Voit kokeilla muuttaa järjestystä soveltamisen koulutuksen pariin.

tuotantopanosten kerros Olen 3 neuronien piilossa 3 ja lähtö 3. niin koko painot tulee 6. 3 tulon ja piilotettua ja 3 välillä piilossa ja ulostulo. Haen koulutusta näytteitä. ja lasketaan keskiarvo WTS kullekin luokalle. Näiden keskimääräinen WTS käytän testaukseen. im antaa koulutusta järjestelmä satunnaisesti eli luokan 1 näytteitä sitten Class2 uudelleen luokan 1 ja niin edelleen

mennessä archi että olet kuvaavat, niiden pitäisi olla kaksi paino matriisi 1) tuotantopanosten ja piilotettu kerros 2) välillä lähdön ja piilotettu kerros. jokainen järjestyksessä (3x3). Miten sujuu 6 painot???

Valitettavasti se ei 6 im saada 2 matriisit kuin u sanoi. kun käynnistän testaus im soveltamalla WT matriiseja, jota sain harjoittelun jälkeen, mutta ongelma on, koulutukseen näytteitä, jos viimeinen luokka on olettaa "luokka 2" sitten testausvaihe kaikissa luokissa se antaa "luokka 2". Mielestäni tämä johtuu siitä, WTS saavat mukautetaan viimeisen luokan lopussa koulutusta. Yritin antaa iso joukko testinäytteet ottaa eri luokissa ei järjestyksessä edelleen verkko on muistaa WTS viime luokan koulutuksen vaiheessa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back