Takaisin varustaa ongelma Asettelu voit Capture

B

BasePointer

Guest
Hei kaikille,

Olen juuri päättynyt minun suunnittelua Asettelu ja takaisin selityksin sen talteenotto luomalla swap-tiedoston ulkoasun jälkeen uudelleennimeämisen komponentteja.

Mutta minulla on suuri ongelma nyt, kaikki osat talteenotto on väärä arvo!ja osa viite.

Miten voin ratkaista tämän ongelman?
Ole hyvä ja auta minua.

10x

siitä, mitä olen koskaan kokea ongelma ei ehkä ole ratkaistavissa.
Olin käyttö on kertonut, ettei takaisin varustaa.U voidaan joutua tekemään talteenotto käsin.
sen enemmän suositeltavaa tehdä asettelun jälkeen kaappausajasta kaavamainen.
ehkä u on tarkasteltava suunnittelua fr layout n etiketti kaavamaisen käsin.

taring77

Sinun on pidettävä sync tekemällä backannotation ennen kuin teet mitään muutoksia, kaavamainen.Sitten kaikki sarjaan kuuluvat harjoittelut ja netto-ominaisuudet on sisällä kaavamaisen tietokantaan.

Tarkastettuaan Synkronoitaessa muokata kaavamaisen ja toimittaa varustaa.

Katso ECO vaihtoehtoja huolellisesti, ennen kuin näin.On useita vaihtoehtoja, jotka tyriä teidän MAX tiedosto.

: sm19:

Sorry, olet enemmän tai vähemmän ruuvattu vahingon jälkeen tehdään takaisin annotaatio.Sivutustiedosto on tapa mennä vaikka ....

1.BACKUP everthing vuonna Pads ja Orcard ennen uudelleen varustaa.(Olen edelleen tehdä tämän, vaikka prosessi on alaspäin pat.)

2.Käytä ECO tilan Pads luoda uudelleen annotaatio-tiedoston (. Valmisteluasiakirja extension)

3.Nauhat pois ylä-ja alatunnisteen tietoja siitä. Valmisteluasiakirja tiedosto.Vaikka teidän siellä, tarkista muutaman uudelleen merkinnät käsin sanity vuoksi.

4."Takaisin varustaa ..."olisi kertainen muutokset (ilman virheitä).Varmista, että olet johdonmukainen näkyä se "suunnittelu" tai "valinta".Useimmissa tapauksissa voit käyttää "design".

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back