tallennus käyttäen 8051 mikro

I

ifithegr8

Guest
Hei kaikki. haluan tehdä on, että minun prototyyppi contaning LCD lämpöanturi ja voltsensor (ADC0831) vie arvot joissakin avoimessa paikassa, jossa ei ole possiable asentaa koko PC kuluttua 5 minuutin välein ja tallentaa ne jonnekin ja sitten kytke se RS232 minun PC ja pyydä ohjain lähettää dataa ja se lähettää minulle tallennettu data.What pitäisi käyttää EEPROM???? Tarvitsen Hardware Idea

Mielestäni parempi vaihtoehto on mennä ulkoinen EEPROM, koska et ole rajoitettu tietynlainen mikro ja "vain" 2KB .. On monia julkaisuja, jotka kuvaavat I2C-pohjainen EEPROMSit suuressa tiedot .. Tässä yksi esimerkki: Käyttämällä samaa I2C-liitäntä (voidaan tehdä kahdella standardin mikro nastat) voit lisätä Real-Time-Clock ja "stam" kukin joukko tietoja kellonajan ja päivämäärän .. Katso tätä esimerkkiä: http://www.dharmanitech.com/2008/08/interfacing-rtc-serial-eeprom-using-i2c.html Rgds, IanP

ei ole mitään ongelmaa vuorovaikutuksessa EEPROM Olen tehnyt sen monta kertaa, mutta ongelmana on, että jos minun täytyy lähteä järjestelmä testaus ja säästää kolme arvoa lämpötilaa, jännitettä ja virtaa EEPROM kuin tapana se saa täyden ja tallentamaan se olen käyttäen AT89C52 ja 24LC256 EEPROM. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty 2 minuutin kuluttua: [/color] [/size] miten tallentaa ---> tarkoitan, että olen kirjoittanut arvoja osoitteet EEPROM ja saada takaisin että adress Tiesin osoitteet mutta nyt miten kirjoittaa auto algo että säästää ja saa kaiken tarkasti

miten kirjoittaa koodia, C tai kokoonpano? Voin antaa teille valmis käyttämään rutiinit kokoonpano 89C52 & 24C256, juuri minulle. Varmista käytät 10K ylösveto vastukset sekä kello-ja data linjat menossa eeprom!

Olen kirjoittaa koodia c.and miksi pull ups???? [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 29 sekunnin: [/color] [/size] kanisteri u auttaa minua C?

[Quote = ifithegr8] kanisteri u auttaa minua C?? [/Quote] Sorry en tee C, vain asm. Kokeile etsiä google, olen varma, että tulet keksiä jotain. Onnea

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back