tallentaa tietoja dataflash

A

algilsan

Guest
Hei, haluaisin säilyttää joitakin työskentelyrakenne salama. Tärkein syy on sitä takaisin jos sähkökatko. ottaa dataflash järjestelmässä, en nyt jos tämä on luotettava johtuu undurance ja dataflash. Tarkoitan, voin tallentaa tietoja flash kuten tietokoneen RAM vai ei?, ehkä minun täytyy odottaa sähkökatko ja sitten tuella ulkoinen batterie, tallentaa kaikki tiedot flash? osalta

Lue / kirjoita nopeus flash-muisti on paljon hitaampaa kuin RAM. Jos sovellus ei edellytä tällaista tietojen korkean nopeuden kuin voit käyttää flash-muistia kuin tietokoneen RAM, mutta jos se ei sitten voit ajatella erilaisia lähestymistapoja. 1) miten te ehdotti (sähkökatkon jälkeen, tallentaa tiedot tuella ulkoisen akun. 2) säännöllisesti tallentaa tiedot flash-muisti (saatat menettää uusimmat tiedot ette varmuuskopioida) 3) Tallenna tiedot flash-muistia ja kuluttaa keskusmuistia kuin käteinen / puskuri (vielä sinun täytyy tallentaa viimeisimmät tiedot sähkökatkon jälkeen kuin menetelmä 1)). . . depnds sovelluksen mukaan ....

Hei kaikki, Minun ongelmani ei ole nopeus, suurin ongelma minulla on, että olen tallentaa tietorakenteen noin 100 tavua. Kun ulkoinen tapahtuma joudun päivittämään rakenne RAM ja sitten tallentaa varmuuskopion salama takia on mahdollisuus toipua alkuperäinen tila tapahtumasta sähkökatkoksen. Tämä on ongelma, koska tapahtuman muutos on impredictible ja voi esiintyä niin monta kertaa kuin haluaa. Joten jos en säilytä vilkkua joka kerta tapahtuman ilmetessä, otan kirjoitetaan aina samassa asennossa, samalla sivulla flash, joten uskon elämän vuoksi kärsivällisyys salama voi olla hyvin alhainen. Tiedän Pen Drives käyttää tällaisia muistoja, mutta ne voivat tallentaa monta tietoa, koska ne varastoivat vapaassa tiloissa muistia tai nauhurit toimivat samalla tavalla, tallentaa tiedot peräkkäisen kunnes koko muisti on saavutettu, mutta minun ongelmani on, että tulen aina tallentaa tiedot samassa aseman flash. En tiedä onko tämä on luotettava. kiitos

[Quote = algilsan] mutta minun ongelmani on, että tulen aina tallentaa tiedot samassa aseman flash. En tiedä onko tämä on luotettava. [/Quote] Jos salama kirjoittaa kestävyys on vakava huolenaihe sitten pyörivin puskuri flash-muistiin on mukava lähestymistapa. Myös järjestelmille, koska odottamattomat sähkökatkot eivät pysty tunnistamaan oikeaan asentoon pyöreä puskuri, se lääke sitä. Lue lisää: http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc2526.pdf Se on kirjallisesti AVR EEPROM mutta ideeas ovat helposti laajentaa muihin flash samoin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back