tarve ideoita tapaustutkimus progect-piirejä ja suunnittelu

T

teqno

Guest
hy kaverit im vain sen ensimmäinen vuosi ja minun on ideoita miten luoda omalle case progect:?: perustuu piirejä ja suunnitella sitä yhdessä enemmän kuin yksi portti ........ lisäksi hälytys! !!!!

[Quote = teqno] hy kaverit im vain sen ensimmäinen vuosi ja minun on ideoita miten luoda omalle case progect:?: Perustuu piirejä ja suunnitella sitä yhdessä enemmän kuin yksi portti ........ lisäksi hälytys!!!!! [/quote] Fast virtarajoittimella vallasta sovelluksiin.

pahoillani teqno ja ei vastannut nopeasti en tiedä mitä u halua ur hankkeen ja mikä on ur mielessä, mutta olen myös juuri päättynyt 1. vuosi, ja vasta oli yksi in-tutkimushankkeissa että otamme, laskuri on hyvin yksinkertainen CCT-sen i / p on pulssi, ja sen o / p ei ole. LED 7-segmentti näyttö En tiedä mitä ur tietoa pelimerkkejä, joten anteeksi, jos lisätty tarpeettomia info. u tarvitsevat laskuri siru 7490, sen i / p on pulssi i / p pin ja sen O / p on BCD-arvo neljä o / p nastat, se alkaa nollasta ja kasvaa jokaisen pulssin tietty BCD no u määrittää, sitten u täytyy 7.447 tai 7.448 (BCD-7-seg-dekooderi), ja 7-seg näyttö yhteisiä anodi-tai yhteinen katodi (riippuu dekooderi)

voit myös tehdä tapaustutkimus muuttamalla JK Flip Flop ja muodostavat ne T-kiikku tai lisääminen lukkojen poistamiseksi epämääräinen valtioita.

Tässä on tuoteselosteista, lukea tappi kokoonpano ja totuustaulu huolellisesti välttää turhia virheitä, u löytyy myös tullitariffin ja johdot verkossa.

[Quote = evilheart] Tässä on tuoteselosteista, lukea tappi kokoonpano ja totuustaulu huolellisesti välttää turhia virheitä, u löytyy myös tullitariffin ja johdot verkossa. [/Quote] Rakas ystävä, älä lataa tiedostoja, jotka ovat käytettävissä verkossa ilmaiseksi.

fe el bedaya asf ya Aya 3la el kuvaa hyvin teqno, mielestäni kaikki mitä u tarvitsevat tietoa tulot ja lähdöt laskurin siru selitetään käyttöturvallisuustiedote, ja u kertoi minulle, että u haluavat tietää counter i / p ja o / p, joten yritän myös selittää, se vain (määrä) no. Pulssien soveltaa I / P-pin, ja antaa määrän niitä BCD-(binäärikoodattu desimaalilukuna) o / p astiat, BCD on 4-bittinen koodi, joten sitä tarvitaan neljä nastaa, esimerkiksi
i / p_____________ o / pi / p pin ______ Q3 Q2 Q1 q0 0 pulse______ 0 0 0 0 _____ joulukuu 0 ensimmäinen pulse_____0 0 0 1 _____ 1 joulukuu toinen pulse____0 0 1 0 _____ 2 joulukuu kolmas pulse____0 0 1 1 _____ 3 joulukuu. . . .
ja niin edelleen, kunnes se saavuttaa (1001) (desimaali 9) ja aloittaa alusta, u voi ostaa muodostaa kauppa, joka myy elektroniikkakomponentteja erityisesti sellainen, joka myy 74xx logiikka pelimerkkejä, niin kysy ur työtovereille kauppa sellaista, tai vain pyytää ystäviä että r vanhempi kuin u yliopistolla Toivon, että auttoi.

Siksi älä yritä www.twitter.com / VEATechs.discuss ja saat vastauksen [quote = teqno] hy kaverit im vain sen ensimmäinen vuosi ja minun on ideoita miten luoda omalle tapaustutkimus progect: ?: perustuu piirejä ja suunnitella sitä yhdessä enemmän kuin yksi portti ........ lisäksi hälytys!!!!! [/quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back