tarve Power muuntajan 120vprimary 12V ja 36V toisen

P

pcrider

Guest
Olen yrittänyt muuntaa istui asennoitin kohta korvataan 220 voltin tulo muuntaja ja 120 voltin tulo muuntaja.

Minulla ei ole varmaa tiedot nykyisistä, mutta jotain tämän pitäisi olla kunnossa:

120 v ensisijainen
12 voltin keskiasteen noin ,5 ampeeria
36 voltin keskiasteen noin 2 ampeeria

12 volttia ajaa pieni mikrokontrolleri aluksella, joten ei paljon virtaa tarvitaan siellä.
36 volttia ajaa accuator on satelliittiantenni, alkuperäinen muuntaja ei ole merkitty, mutta se ei ole suuri niin olen melko varma, 2 tai 3 ampeeria pitäisi riittää.

Ongelmana on kaikki valta muuntaja olen löytyi kaksi Ouput on 36V ja 18V tai toisin sanoen 1/2-1/2.Eivätkö he tee kolminkertainen tuotannon muuntaja, että olisi 1/3-1/3-1/3?Alkuperäinen oli jaettu BOBBIN muuntajan, mutta en usko, että asioita ei se?Tietääkö kukaan, mistä voisin saada 12V-36V.muuntaja?

Tiedän, että voisin käyttää kahta erillistä muuntajien tehdä sama asia, mutta se olisi suurempi, ja lisäkustannuksia.Ajattelin ottaa kuvan tähän ensimmäiseen.

Kiitos Mike B.

Hei!

Käytä 120V pri on 18-0-18V (ajatella kuin olisit 0 18V ja 36V terminaalit) s @ 3A.Alkaen 18V kosketa, korjata (koko aallon tai sillan tasasuuntaajan), ja ohjesäännön 12V jännitteensäädin (yksinkertainen 7812 voi tehdä, älä unohda liittää hyvä siili) ja uC tarjontaa.36V voit saada -18 ja 18 terminaaleja (jälleen käyttää sillan tasasuuntaajat).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back