tarvitaan 12V ~ 10A virtalähde

E

engraxate

Guest
Minun täytyy tehdä 12V ~ 10A virtalähde, mutta minulla ei ole aavistustakaan miten se tehdään. Kaikki idea ovat tervetulleita. kiitos

Oma valinta olisi käyttää 10 1.5 amp LM 317 säädettävissä + säädin `s Well heatsinked asettaa antamaan 12v. Käytetään 0,3 ohmin vastus kunkin lähdön ylläpitämiseksi equil virtaa läpi jokaisen säädin. Varmista, että muuntaja / tasasuuntaaja / smothing pystyvät suporting 10 ampeeria virtaa.

Loot on www.st.com ja etsi "L4970". Käytän sen luomaan erittäin hyvä vaihtuva virtalähde enintään 10A [quote = engraxate] joudun tekemään 12V ~ 10A virtalähde, mutta minulla ei ole aavistustakaan miten se tehdään. Kaikki idea ovat tervetulleita. kiitos [/quote]

Tarvitsetko säännellyn tarjontaa tai sääntelemättömän yksi? Halpa tapa saada suuri teho sääntelemätöntä tarjonta on ostaa auton akkulaturi - ne ovat usein halvempia kuin kustannukset muuntajan itse! Ne ovat yleensä korjataan, mutta ei tasoittuvat, joten sinun täytyy lisätä iso kondensaattori lähdössä.

Voit muuttaa 5v ulostulo PC-virtalähde. Mitkä komponentit? - Kytkentä muuntaja. - Tasasuuntaajat, induktanssia ja kondensaattorit toisen puolen TRF. - Palaute yksikkö.

Kokeile tätä linkkiä ... [H ** p :/ / control.gsnu.ac.kr / ~ f007dan/cicuit/homepage.htm # menu] Minä katsoin sitä, ja mielestäni sinun ehkä saat mitä haluat täällä. Onnea.

muutettu PC Virtalähde h ** p :/ / www.qsl.net/vk4ba/projects/index.html

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back