Tarvitaan Ideoita Biolääketieteen hankkeita

A

ananth_bme

Guest
Hei, olen osaksi viimeinen vuosi minun BE BME. I jus halua tehdä jotain uutta koskevat viimeistä vuotta hanketta. Voiko kukaan auta minua??? Kiitos etukäteen, Terveisin, Ananth

Joillekin ideoita, Google: biolääketieteen FYP päättötyö Ken

En saanut mitään hyödyllisiä hankkeita: (Jos apnea seurata, kanisteri u pls mail me yksityiskohdat???

1. Ellet halua saada roskapostia jota spybots, voit muokata viestiäsi ja poistaa sinut sähköpostiosoitteesi. 2. Forum on tarkoitettu vastauksia lähetetty tänne, teidän eduksenne nyt, ja muille tulevaisuudessa. 3. Vuonna Google'ing> biolääketieteen FYP päättötyö

Olen täytyy uusi idea .... tehdä biotelemetry järjestelmä perustuu GPRS transreceiving. Mutta ehkä en tiedä, mistä saada resursseja näiden ... kuin mitä kinda modeemi käyttää?, joka PIC voin käyttää? , Miten siirtää ostamansa biosignal vuodesta vahvistimet GPRS-modeemi tai puhelin jne. Pls auttaa .... ananth:)

Iso projekti. Aloittaa alusta. Mitä tiedät mitä hyvänsä toimenpiteitä? Mitä biologiset parametrit mittaat? Mitä anturit käytät mitata parametrit? Mitä instrumentointi Tunnetko muuntaa anturin ulostulot virta / jännite / taajuus signaalia? Mitä mikro-ohjaimet ovat sinulle tuttuja? Mitä ohjelmointikieliä tiedät? Kaikki tämä ennen kuin edes GPRS-piste. Ken

jus aio aloittaa FRM yksi parametri, EKG ... LL B käyttäen LM324 IC perustuu vahvistin ... myös ajatellut käyttää PIC 16FXXX

LM324 ei ole hyvä vahvistin tähän tarkoitukseen. Google: instrumentointi OPAMP EKG En ole PIC käyttäjä joten joudut määrittämään siru, joka on riittävä nopeus, ADC syöttöalue ja varastointi käsittelyyn syöttää ja tuottaa tuotos. Ken

Aloita kirjoittamalla käyttäjä tarina vaatimukset. Määrittele käyttäjän ja tarvittaessa muiden sidosryhmien, mitä käytetään ratkaisemaan nykyisiä ongelmia ja mitä etuja uusi järjestelmä. Pysy poissa ratkaisualasta kunnes olet erittäin hyvä käsitys vaatimuksista

Suoraan sanottuna olen jus haluaa suorittaa proj jotta saan tutkinnon ... niin auttaa minua vaatimukset telemetrian järjestelmä

Hankkeen tarkoituksena on kouluttaa ja testaa taitosi ratkaista ongelma jäsennellysti. Käynnistämiseksi sinun tulee määritellä vaatimukset (ja soveltamisala) varten telemetrian järjestelmä: Input tietomuoto (ISO malli) Tehotiedot muodossa (ISO malli) Päivitysnopeus Virheenkorjaus siirto etäisyys yksi tai useampia asiakkaita (osoitus)

@ Ananth .. Ensinnäkin telemetria perustuvat hankkeet eivät ole uusia biolääketieteellisen engg. Ei tavallisesti atleast yhden hankkeen vuodessa telemetrian vuonna college päätin engg alkaen (Mumbai yliopisto) ja yleinen suuntaus tällaisten hankkeiksi, useimmat opiskelijat päätyvät viimeistely vain telemetrian osittain tai signaalinkäsittelyn osa, joka tarkoittaa täydellistä Hankkeen sinun täytyy työskennellä teidän ** pois. Oletan olet TE juuri nyt. Jos haluat edetä hankkeessa alkaa työstää kaaviot tästä eteenpäin, koska tämä on iso projekti. Puhu oma professorit ja varmista, että he voivat auttaa tässä (ainakin yksi jakso). Komponenttien tarkistaa luettelon paikalliseen komponenttien shop. Tarkista, mitä he ovat ja sitten päättää, mitä voit käyttää. Oikea komponentit (standardi) voi olla vaikea saada paikallisesti. Jos EKG osa Google varten "avoin EKG projekti". Tsekkaa työnsä. Etsi yksinkertainen analoginen piiri ja yrittää toteuttaa sitä menestyksekkäästi ennen puoli tavalla vaiheessa. Yksi ryhmäsi jäsen (olettaen sinulla on yksi - olimme min 2 / max 3) Pitäisi toimia digitaalisen tukiosastosta kaikkialla. Minulla ei ole aavistustakaan siitä GPRS mutta voit kuulla joitakin professori elektroniikka / Telecomm osassa. Ne voi myös neuvoa sinua muuta teknologiaa yksinkertaisempi kuin GPRS ja ne ovat mukava.

Valitsin GPRS coz se ll on pitkän matkan siirto kuin muut ... Lisäksi olen nt mihinkään signaalinkäsittelyn osa. jus aio hankkia, lähettää, vastaanottaa n näyttö PC ... voidaan käyttää Java-pohjainen käyttöliittymä

Ananth ... Actullaly Tein kaltainen projekti samaa konseptia ... jos mahdollista yhteyttä minuun Ehdotan sinua ... (Skumar_r1@yahoo.co.in)

Tein "Lääketieteellisen Sleep induktori". Se oli yksinkertainen projekti. Annan teille lyhyen kuvauksen; Tackle unettomuus jota rukkaamalla perus elektroniset komponentit ja muuntaa ne laitteeseen. Tämä mini projekti tuottaa tyyppi geo-magneettiset-kentät ja se auttaa aivoja ympäröi ihanteellisen ympäristön ääni sleep.I viitata myös sinulle linkin, [url = http://abiomedicalengineer.com/] biolääketieteen insinööri [/ URL ]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back